کد خبر : 284923
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
-

بازگشایی جاده هراز در محدوده چلاو پس از ریزش سنگ

بازگشایی جاده هراز در محدوده چلاو پس از ریزش سنگ

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل ریزش سنگ از کوه جاده هراز محدوده چلاو مقطعی بسته شده بود که با تلاش راهداران مسیر پاکسازی و بازگشایی شد.

به گزارش عصرقائم، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هم اکنون به دلیل بارش باران ترافیک مقطعی پرحجم و نیمه سنگینی را در جاده‌های چالوس و هراز شاهد هستیم.

وی افزود: جاده‌های استان هم اکنون به دلیل بارش باران لغزنده و ارتفاعات کندوان محدوده ولی آباد، سوادکوه محدوده گدوک و جاده کیاسر مه گرفته است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان در این مسیر‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروی جلوی و با استفاده از چراغ مه شکن تردد کنند.

این مسئول افزود: به دلیل ریزش سنگ از کوه جاده هراز محدوده چلاو مقطعی بسته شده بود که با تلاش راهداران مسیر پاکسازی و بازگشایی شد.

جهان تاب با بیان اینکه همزمان با تعطیلات، موج جدید سفر‌ها به شهر‌های استان آغاز می شود، گفت:  پیش بینی می‌شود از عصر امروز در مبادی ورودی مازندران شاهد ورود تعدادی زیاد خودرو باشیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی استان برقرار است افزود: ماموران پلیس در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه مستقر هستند و اجازه ورود به خودرو‌های با پلاک غیر بومی بدون مجوز به مازندران را نمی‌دهند.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

وی گفت: قطعه یک آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۳ آبان ماه مسدود است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

بازگشایی جاده هراز در محدوده چلاو پس از ریزش سنگ
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − نه =