کد خبر : 284653
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

رئیس هیات داوران جشنواره برلین معرفی شد

رئیس هیات داوران جشنواره برلین معرفی شد

«ام. نایت شامالان» سینماگر هندی-آمریکایی به عنوان رئیس هیات داوران هفتاد و دومین جشنواره بین‌الملل فیلم برلین انتخاب شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از هالیوود ریپورتر، «ام. نایت شامالان» که ساخت فیلم‌هایی چون «حس ششم»، «آسیب ناپذیر» و «اسپلیت» را در کارنامه دارد، رئیس هیات داوران بخش رقابتی هفتاد و دومین جشنواره فیلم برلین خواهد بود، این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ فوریه(۲۱ بهمن تا اول اسفند) برگزار خواهد شد.

«کارلو شاتریان» مدیر جشنواره برلین درباره گفت: «از این که ام. نایت شامالان دعوت جشنواره برلین را برای حضور در راس تیم داوری پذیرفته، خوشحالیم. او در طول دوران فعالیت خود دنیای را شکل داده که در آن ترس و آرزو در کنار هم قرار گرفته‌اند، فیلم‌هایی که در آن جوانان نه تنها نقش‌های اصلی را بر عهده ندارند بلکه نیروی اصلی برای چیره شدن بر بیم و ترس هستند. شامالان چهره‌ای منحصر به فرد در صنعت سینمای آمریکاست، فیلمسازی که به دیدگاه سینمایی خود وفادار مانده است».

جشنواره برلین سال‌هاست نام خود را به عنوان یک رویداد سینمایی هنری تثبیت کرده و حالا انتخاب «شامالان» که بیشتر برای ساخت فیلم‌های ترسناک و فراطبیعی شناخته شده در راس هیات داوران موجب شگفتی برخی از افراد شده است.

«نشانه‌ها»، «دهکده» و «ملاقات» از دیگر ساخته‌های «ام. نایت شامالان» است و او در حال حاضر مشغول ساخت فیلم «به کابین بزنید» است که برای سال ۲۰۲۳ آماده اکران خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 6 =