کد خبر : 284076
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

حماس: مشارکت رئیس فیفا در افتتاحیه موزه قدس، جانبداری از اسرائیل است

حماس: مشارکت رئیس فیفا در افتتاحیه موزه قدس، جانبداری از اسرائیل است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، حضور رئیس فیفا در مراسم افتتاح موزه التسامح بر ویرانی های قبرستان “مامن الله” در قدس، جانبداری از دشمن صهیونیستی است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فلسطین الیوم، عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس ‌گفت، مشارکت جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در افتتاحیه موزه التسامح که بر قبرستان اسلامی مامن الله در قدس ساخته شده است جانبداری از رژیم صهیونیستی، نادیده انگاشتن درد و رنج ملت فلسطین و ترغیب رژیم صهیونیستی برای ادامه تجاوزهایش است.

وی گفت، این اقدام رئیس فیفا با اساسنامه فدراسیون بین المللی فوتبال مغایر داشته، یک سیاسی کاری مردود بوده و ناآگاهی از تاریخ ملت فلسطین، میراث و آثار دینی شهر تاریخی قدس است.

القانوع گفت، قبرستان مامن الله بزرگترین قبرستان اسلامی در قدس بوده و نشانگر تاریخ طولانی ملت فلسطین و نقطه عطفی برای فرهنگی مقدسات آنهاست. تجاوز به این قبرستان و نبش قبرهای آن جنایت رژیم صهیونیستی است که تلاش دارد آثار قدس را نابود و هویت عربی اسلامی آن را تغییر دهد.

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال “فیفا” در جریان سفرش به اراضی اشغالی در افتتاحیه موزه التسامح رژیم صهیونیستی حضور یافت‌.

حماس: مشارکت رئیس فیفا در افتتاحیه موزه قدس، جانبداری از اسرائیل است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 8 =