کد خبر : 284115
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
-

تمام مراکز درمانی سپاه در مناطق محروم در خدمت بیماران کرونایی

تمام مراکز درمانی سپاه در مناطق محروم در خدمت بیماران کرونایی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با شیوع بیماری کرونا ‌تمام مراکز درمانی سپاه در مناطق محروم و سایر مناطق کشور‌ در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفت.

به گزارش عصرقائم، سردار محمدرضا نقدی در آیین کلنگ‌زنی “مرکز تخصصی زنان و زایمان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا مازندران” اظهار داشت: ‌راه‌اندازی این مرکز در مازندران یک حرکت پسندیده است و از بانیان این اقدام خیر قدردانی و تشکر می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا ‌تمام مراکز درمانی سپاه در مناطق محروم و سایر مناطق کشور‌ در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفت و با آغوش باز از بیماران استقبال و ‌بار سنگینی را تحمل کردند، ادامه داد: در این ایام، رکورد پذیرش بیمار را بیمارستان بقیة‌الله ‌تهران شکست و حتی برخی فضاهای غیردرمانی برای پذیرش بیماران مهیا شد و تا ۴ برابر توسعه تخت‌های ویژه داشتیم.

وی با قدردانی از “تلاش، عشق و علاقه” مدافعان سلامت در مدت ۲ سال گذشته برای درمان بیماران کرونایی تصریح کرد: این روزها یادآور و تداعی‌گر دوران دفاع مقدس بود که کادر درمان در زیر آتش خمپاره افتخار آفریند و حماسه بزرگ خلق کردند، در ایام کرونایی نیز شاهد این حماسه‌آفرینی بودیم و همچنان که در برخی کشورها شاهد ریزش کادر درمان بودیم در ایران مدافعان سلامت با عشق و علاقه پای کار آمدند.

تمام مراکز درمانی سپاه در مناطق محروم در خدمت بیماران کرونایی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + سه =