کد خبر : 284135
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

تاکید مدیر کل زندان های استان تهران بر جزء مشاغل سخت بودن خدمت در زندان

تاکید مدیر کل زندان های استان تهران بر جزء مشاغل سخت بودن خدمت در زندان

مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به ضرورت دیدار با کارکنان و رسیدگی به مشکلات آنان گفت: نیل به اهداف والای سازمانی مستلزم هدف گذاری، برنامه ریزی، تعیین وظایف، مقررات و دستورالعمل ها است و در این راستا مدیر مسئولیت ایجاد انگیزه در کارکنان را بر عهده دارد.

به گزارش عصرقائم، علی رستمی طی دیدار با تعدادی از کارکنان زندان های استان گفت: خدمت در زندان، جزء مشاغل سخت بوده، باید همزمان برای اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی سازمان تلاش کرد، سنگ صبور زندانیانی باشد که ممکن است حتی خانواده اش نیز پذیرای وی نیستند.
مدیر کل زندان های استان تهران با تأکید بر نقش راهبردی مدیران در زندان ها تصریح کرد: با شفاف کردن نقش ها و اهداف، درک صحیحی از مسئولیت ها، اهداف کاری، مهلت ها و انتظارات عملکردی برای کارکنان ایجاد می شود که لازم است با دانش روز تبیین گردد.
وی با اشاره به اولویت های دوازده گانه سازمان زندان ها اظهار داشت: نیل به اهداف والای اصلاحی و تربیتی سازمان مستلزم هدف گذاری، برنامه ریزی، تعیین وظایف، مقررات و دستورالعمل ها است و در این راستا مدیران مسئولیت ایجاد انگیزه در کارکنان را بر عهده دارند.
بنا به این خبر، کارکنان زندان های استان تهران روزهای پنجشنبه هر هفته می توانند با مدیر کل دیدار و گفتگو کنند، علاوه بر این در طول ایام هفته نیز با هماهنگی تلفنی قبلی در دفتر کار وی حضور می یابند.

تاکید مدیر کل زندان های استان تهران بر جزء مشاغل سخت بودن خدمت در زندان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 14 =