کد خبر : 284121
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به سامانه ساجد

اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به سامانه ساجد

با اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) ثبت و بایگانی قراردادهای ارتباط با صنعت نظام‌مند می‌شود.

به گزارش عصرقائم، سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) با هدف ساماندهی فعالیت‌های مربوط به ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت و تجمیع این فعالیت‌ها در یک سامانه جامع به وجود آمده است. این سامانه جهت پایش فعالیت‌ها و عملکردهای مختلف توسط دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، امکان دریافت گزارش‌های مختلف و متنوع از فعالیت‌های ارتباط با جامعه و صنعت و تسهیل در فرآیند ارسال گزارش‌های عملکرد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده است.

بنا بر اعلام پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، فرآیند تایید پژوهشی بودن قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور جهت اخذ مفاصاحساب از طریق سامانه ساجد امکان‌پذیر خواهد بود. با اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به این سامانه، از این پس ثبت و بایگانی اطلاعات قراردادها و فعالیت های ارتباط با صنعت پژوهشگاه مربوط به سال‌های گذشته و آینده به صورتی نظام مند مقدور می‌شود.

اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به سامانه ساجد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =