کد خبر : 281185
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
-

میزبانی اسکای‌روم از ارتباطات تصویری ۲۰هزار واحد آموزشی و دانشگاهی

میزبانی اسکای‌روم از ارتباطات تصویری ۲۰هزار واحد آموزشی و دانشگاهی

اسکای‌روم به‌عنوان پلتفرم برقراری ارتباطات تصویری آنلاین، طی یک سال اخیر از بیش از ۲۰ هزار واحد دانشگاهی، مدرسه، مؤسسه آموزشی و آموزشگاه خصوصی جهت برگزاری کلاس‌های تصویری آنلاین درسی و آموزشی میزبانی کرده است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام اسکای روم، پلتفرم اسکای‌روم به‌عنوان بستری امن، راحت و با محیط کاربری به زبان فارسی، با شیوع ویروس کرونا و آنلاین‌شدن کلاس‌های درسی مدارس، آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها، با استقبال بی‌سابقه‌ای از طرف دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر افراد شرکت‌کننده در مراکز آموزشی و جلسات مهارت‌آموزی مواجه شد. در همین راستا، این استارتاپ با توسعه زیرساخت‌ها و منابع خود تلاش کرده پاسخ شایسته‌ای به نیازمندی‌ها ارائه دهد تا شاهد پوشش گسترده ارتباطات تصویری آنلاین دانشگاه‌ها و مدارس کشور در بستر اسکای‌روم باشیم.

ابزارهای کاربردی آموزشی اسکای‌روم 

  • تخته آنلاین
  • امکان اشتراک اطلاعات
  • برقراری ارتباط دیداری و شنیداری با ظرفیتی تا ۳۰۰۰ نفر
  • تخته مجازی (وایت برد)
  • اشتراک دسکتاپ
  • نمایش اسلاید
  • پخش فایل‌های تصویری و صوتی
  • اشتراک فایل
  • اختصاصی‌سازی براساس شرایط مشتری

برقراری ارتباطات تصویری دانشگاه‌ها و مدارس در بستر اسکای‌روم

طی یک سال گذشته، حدود ۱۰ هزار مدرسه با انتخاب اسکای‌روم، از خدمات ارتباطات تصویری آنلاین آن برای برگزاری کلاس‌های درسی خود استفاده کرده‌اند.
همچنین حدود ۹ هزار آموزشگاه خصوصی، جلسات مهارت‌آموزی و انتقال دانش خود را در بستر اسکای‌روم برگزار کردند. ضمن اینکه با تعطیلی دانشگاه‌ها، خدمات گسترده اسکای‌روم برای برگزاری کلاس‌های آنلاین، این پلتفرم را به گزینه‌ نخست اغلب واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور تبدیل کرد تا از خدمات آن برای برگزاری کلاس‌های خود استفاده کنند و در این میان بیش از ۵۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور از خدمات برقراری ارتباطات تصویری آنلاین اسکای‌روم برای برگزاری کلاس‌های درسی، جلسات، نشست‌ها و رویدادهای خود استفاده کرده‌اند.
قابل ذکر است که آمار برگزاری کلاس‌های آموزشی در بستر اسکای‌روم، تنها بخشی از حضور میلیونی کاربران ایرانی روی این پلتفرم بومی است. به‌نحوی که تاکنون رکورد بیش از ۴۰۰ میلیون نفرساعت خدمات تصویری آنلاین در یک سال منتهی به شهریور ۱۴۰۰، در اسکای‌روم ثبت شده است.
همچنین تاکنون بیش از ۱۶میلیون رویداد گوناگون و نزدیک به ۲۷میلیون ساعت-رویداد آنلاین تصویری در بستر اسکای‌روم برگزار شده است که رویدادهای آموزشی و دانشگاهی بخشی از این آمار به‌شمار می‌روند. تنوع این رویدادها گستره وسیعی دارد و از دورهمی‌های خانوادگی و جلسات چند نفره گرفته تا برگزاری کنفرانس‌های علمی بین‌المللی با حضور چندین هزار شرکت‌کننده را در بر می‌گیرند. با ثبت چنین رکوردهایی شاید بتوان این پلتفرم ایرانی را در رده ۱۰ تا ۱۵ کسب‌وکار بزرگ جهان به لحاظ آمار حضور کاربران و ساعات استفاده از آن طی یک سال اخیر قرار داد.
اسکای‌روم به‌عنوان یک محصول ایرانی پیشرو که از سال ۹۳ کار خود را آغاز کرده است، طی یک سال گذشته و با افزایش نیاز کاربران ایرانی به برگزاری آنلاین جلسات مختلف، توانسته خدمات خود را در حضور پلتفرم‌های خارجی حاضر در بازار ایران همچون زوم، گوگل‌میت، اسکایپ و… به مخاطبان ارائه کند و با استقبال بی‌نظیر کاربران ایرانی مواجه شود.

میزبانی اسکای‌روم از ارتباطات تصویری ۲۰هزار واحد آموزشی و دانشگاهی 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =