کد خبر : 278692
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
-

چاپ تک نسخه کمیک بوک و مانگا، فوری و ارزان

چاپ تک نسخه کمیک بوک و مانگا، فوری و ارزان

کمیک بوک و مانگا جزو مطرح ترین کتاب های مصوری هستند که با استفاده از تصاویر گیرا و داستان های جذاب امروزه طرفداران بی شماری در ایران و جهان دارند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام خانه چاپ و گرافیک، اگر قصد چاپ تنها یک عدد کتاب مصور برای خواندن خود هستید، یا آن را به عنوان هدیه به دوستی بدهید، اگر می خواهید کتابی کاملا سفارشی با طرح و جنس برگه و جلد کاملا خاص و سفارشی داشته باشید، یا اینکه صفحه ای در شبکه های اجتماعی دارید که برای مشتریان خود کتاب های مصور چاپ می کنید، چاپ کتاب دیجیتال همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید.

انواع روش های چاپ کتاب

چاپ کتاب به دو صورت کلی انجام می شود: چاپ افست و چاپ دیجیتال. برای دانستن اینکه کدام یک از این شیوه های چاپی مناسب کار شماست خیلی ساده می توانید به جواب آن برسید:

چاپ کتاب افست

معروف ترین شیوه چاپ کتاب، چاپ افست است و میلیون ها نسخه کتاب در سراسر جهان به این شیوه چاپ می شوند. اما این شیوه یک اشکال بزرگ دارد! تیراژ چاپ شما باید بالا باشد. چاپ افست معمولا برای تیراژ بالای چند صد جلد انجام می شود، بنابراین اگر قصد چاپ کتاب خود را در تیراژ انبوه دارید بهترین انتخاب برای شما قطعا چاپ افست آن است.
چاپ کتاب دیجیتال

چاپ مناسب برای یک جلد تا چند صد عدد کتاب چاپ دیجیتال است. امکان چاپ در تیراژ حتی ۱ عدد، سرعت بسیار بالای چاپ در کنار امکان ویرایش آسان کتاب در حین مراحل چاپ و قیمت مناسب چاپ از مهم ترین ویژگی های این شیوه چاپی است که آن را به شیوه ای بسیار محبوب و کاربردی تبدیل کرده است.

کاربرد های چاپ دیجیتال

برای هر محصول چاپی که نیاز به چاپی فوری، با کیفیت و امکان چاپ در تعداد کم داشته باشد، چاپ دیجیتال بهترین شیوه است. از کاربردهای بسیار این شیوه چاپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چاپ دیجیتال کتاب:

به تازگی کتابی نوشته اید و می‌خواهید قبل از چاپ انبوه ،آن را برای دوستان، آشنایان یا ناشران مختلف ارسال کنید، قصد دارید کتاب خود را در قطع های مختلف و در تیراژ های چند صد عددی به بازار عرضه کنید، یا به دنبال چاپ کتاب های نفیس برای کلکسیون شخصی یا فروش کلکسیون‌های موضوعی هستید،  بهترین شیوه مورد استفاده چاپ دیجیتال کتاب است.

چاپ کتاب های مصور:

برای چاپ کتاب های مصور جهت استفاده شخصی یا فروش به مشتریان خود بهترین شیوه چاپی، چاپ دیجیتال است. بهترین کیفیت رنگ، صحافی و امکان پوشش سلفون برای جلد یا تک تک صفحات، امکان چاپ تمام رنگی برای کلیه صفحات، امکان استفاده از انواع کاغذهای ساده و لوکس برای هر چه جذاب تر کردن کتاب شما از خدمات خانه چاپ و گرافیک برای چاپ انواع کتاب های مصور و داستانی است.

چاپ جزوه:

وقتی نیاز به چاپ و تکثیر جزوه برای دانشجویان، دانش آموزان یا همکلاسی های خود را دارید با چاپ دیجیتال به آسانی و با سرعت خیلی بالا جزوه خود را در هر تعدادی که می خواهید چاپ کرده و صحافی شده تحویل بگیرید.
برای چاپ جزوه، توصیه ما استفاده از صحافی فنر دوبل است که علاوه بر کیفیت و ماندگاری بالا، خوانایی جزوه نیز با باز شدن کامل برگه ها افزایش پیدا می کند.

چاپ کتاب هدیه:

برای ارسال هدیه به دوستان و اقوام خود چاپ کتابی خاص و سفارشی با نام شخص هدیه گیرنده روی آن، چاپ موارد دلخواه شما رو یا پشت جلد آن، امکان پوشش سلفون مخملی برای جلد و هزاران شیوه شخصی سازی و لوکس کردن کادوی شما در این شیوه چاپی وجود دارد تا بتوانید بهترین و به یادماندنی ترین هدیه را داشته باشید و تاثیرگذار باشید.

انواع صحافی

پس از چاپ برگه های مورد نیاز برای کتاب یا جزوه، بایستی این صفحات به شیوه ای در کنار یکدیگر قرار بگیرد تا تشکیل یک کتاب یا جزوه بدهد، به این فرایند صحافی می گویند.

صحافی فنر:

برای چاپ جزوه های دانشگاهی و دانش آموزی چه در تیراژ پایین و چه در تیراژ بالا بهترین صحافی، فنر می باشد. این صحافی، کاملا مقاوم است، صفحات کاملا باز می شوند و به آسانی ورق می خورند، فرایند صحافی بسیار سریع انجام می شود و قیمت مناسبی دارد.

صحافی چسب گرم:

بهترین شیوه برای چاپ انواع کتاب و جزوه های شکیل صحافی چسب گرم است. در این شیوه انتهای تمام برگه ها درون چسب مذاب قرار می گیرد و به یکدیگر و جلد خارجی خود می چسبند، کار شما در صورت نیاز برش می خورد و کار شما آماده می گردد.

صحافی جلد سخت:

این شیوه صحافی به دو شیوه گالینگور و جلد سخت سلفونی انجام می شود. این شیوه صحافی زمان و هزینه بیشتری نسبت به سایر موارد دارد. برای کتاب های لوکس و نفیس از صحافی جلد سخت استفاده می شود که ظاهر خارجی کتاب و همچنین حس در دست گرفتن کتاب نسبت به صحافی های با جلد معمولی بسیار خاص تر است.

سخن نهایی:

در نهایت اگر قصد چاپ کتاب در تیراژ ۱ تا چندصد جلدی دارید، می خواهید جزوه چاپ کنید یا به دنبال چاپ کمیک بوک، مانگا و انواع کتاب های مصور هستید بهترین یا به نوعی تنها شیوه مورد نیاز شما چاپ دیجیتال کتاب است.
با ورود به بخش چاپ کتاب خانه چاپ و گرافیک کافی است تعداد صفحات، تیراژ و نوع صحافی خود را وارد کرده و قیمت نهایی کتاب و جزوه خود را مشاهده نمایید، سفارش خود را ثبت کرده و با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان چاپ از ما تحویل بگیرید.

چاپ تک نسخه کمیک بوک و مانگا، فوری و ارزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =