کد خبر : 278410
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

بازدید امیر سرتیپ رحیم‌زاده از یگان‌های پدافند هوایی هرمزگان

بازدید امیر سرتیپ رحیم‌زاده از یگان‌های پدافند هوایی هرمزگان

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور از مراکز فرماندهی و کنترل و تعدادی از سامانه‌های مختلف پدافند هوایی در منطقه عمومی بندرعباس و جزایر خلیج فارس بازدید کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور در بازدید از یگان‌های پدافند هوایی استان هرمزگان، گفت: امروز به لطف خداوند متعال، دلیر مردان پدافند هوایی با هوشیاری کامل مأموریت خطیر خود در حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران را با آمادگی کامل به انجام می‌رسانند.
وی افزود: کارکنان متخصص و ولایت‌مدار پدافند هوایی، با رصد کامل کلیه تحرکات هوایی در منطقه، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید احتمالی را دارند.
در این بازدید عملکرد کارکنان و سامانه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی از طریق مراکز فرماندهی و کنترل منطقه، از آمادگی بالای یگان‌های گسترش یافته اطمینان حاصل شد.
برگزاری جلسه هماهنگی و هم‌افزایی با تعدادی از مسئولان نیروهای مختلف ارتش و سپاه در منطقه هرمزگان، از دیگر برنامه های امیر سرتیپ رحیم‌زاده در این بازدید بود.
تعدادی از مسئولان قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، نیروی پدافند هوایی ارتش و فرماندهان یگان‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه، وی را همراهی کردند.

بازدید امیر سرتیپ رحیم‌زاده از یگان‌های پدافند هوایی هرمزگان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =