کد خبر : 278339
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
-

بهره برداری از کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت پاکدشت

بهره برداری از کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت از بهره برداری کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت پاکدشت با هدف توانمندسازی افراد در حوزه سلامت و خود مراقبتی با ارائه آموزش، غربالگری و بیماریابی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، مهدی یوسفی جمارانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح افتتاح کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت پاکدشت در هفته دولت گفت: ارتقای سلامت در روند توانمندسازی و افزایش کنترل و بهبود سلامتی افراد با نهادینه کردن مفهوم پیشگیری و اقدامات پیشگیرانه منجر به کاهش بستری های مکرر، افزایش کیفیت زندگی افراد و کاهش هزینه های درمانی می‌شود.

وی با اشاره به خدمات کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت در زمینه آموزش به منظور ارتقای کیفیت و مهارت‌های زندگی، مقابله با بحران‌ها و مدیریت خشم در خانواده افزود: این کلینیک همچنین در راستای ارتقای سلامت نوجوانان در دوران بلوغ، ارائه خدمات آموزشی و غربالگری بیماری‌ها از جمله انواع سرطان‌ها و بیماری‌های جنسیتی که به عنوان یک معضل عمده بهداشتی و تاثیر گذار در سلامت جامعه به شمار می‌رود با هدف داشتن یک زندگی سالم می پردازد.

فرماندار پاکدشت با اشاره به محور فعالیت‌های کلینیک پیشگیری و ارتقای سلامت گفت: این کلینیک به دلیل نزدیکی به شهرک‌های صنعتی علاوه بر ارائه خدمات آموزشی و پیشگیری به مراجعان در حوزه طب کار برای کارگران در بحث بهداشت و خود مراقبتی و غربالگری بیماری‌های مزمن که ممکن است آشنایی کمتری داشته باشند، اقدامات پیشگیرانه انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: کلینیک پیشگیری و ارتقای سلامت با حضور گروه‌های مختلفی از اساتید دانشگاه در زمینه‌های پزشکی، روانپزشکی اجتماعی، بهداشتی و باروری همه روزه آماده ارائه خدمات به مراجعان است. این کلینیک با اعتباری بیش از ۶ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در دو طبقه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی را انجام می‌دهد.

بهره برداری از کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت پاکدشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =