کد خبر : 278187
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
-

اهدای سند مالکیت در ۶۰ روستای بخش مرکزی و کجور نوشهر

اهدای سند مالکیت در ۶۰ روستای بخش مرکزی و کجور نوشهر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشهر گفت: سند مالکیت ۴۶ روستا دربخش مرکزی و ۱۴ روستای بخش کجور از طریق قانون ساماندهی با همکاری ثبت اسناد انجام شد.

به گزارش عصرقائم، همزمان با هفته دولت آیین اهدای سند روستایی به جمعی از اهالی روستای بندپی بخش مرکزی نوشهر با حضور یزدانی فرماندار ، کرد بخشدار مرکزی،خزایی معاون فرماندار، بیژنی رییس بنیاد مسکن شهرستان نوشهر برگزار شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر در این آیین ضمن تبریک ایام هفته دولت گفت: سه پروژه در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره داری می‌رسد که به جهت شرایط کرونا مراسم افتتاح یک پروژه را برگزار کردیم.

مهدی بیژنی افزود : تعدادی از اسناد مالکیت جمعی از اهالی روستای بندپی نوشهر بصورت نمادین با حضور مسوولان شهرستان به مالکان واحد‌های مسکونی این روستا اهدا شد که تا کنون ۱۶۵ جلد سندمالکیت روستایی به اهالی این روستا صادر شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر با اشاره مزایای اسناد مالکیت روستایی گفت: نظام مند شدن معاملات، تثبیت مالکیت اراضی ، وثیقه مناسب برای دریافت تسهیلات بانکی، کاهش نزاع و اختلاف مرزی و افزایش ارزش اقتصادی املاک از جمله ویژگی های سند مالکیت است.

بیژنی در ادامه با اشاره به دوپروژه دیگر بنیاد مسکن در هفته دولت گفت : اجرای کانیو و کانال برای دفع آبهای سطحی، اجرای زیرسازی و آسفالت به طول ۳۰۰ متر در روستای انگاس بخش کجور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت دهیاری و با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی تصریح کرد : پروژه آسفالت روستای حوضکتی بخش مرکزی نوشهر نیز که با مشارکت دهیاری انجام شد، اجرای زیرسازی و جدول و کانیو توسط دهیاری و اجرای آسفالت به طول چهارصد متر با اعتبار پانصد میلیون توسط بنیاد مسکن محقق شد و در مجموع با اعتبار یک میلیارد تومان این پروژه در مدخل ورودی روستا صورت گرفت .

بیژنی در خصوص سند مالکیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر گفت: در خصوص سند مالکیت ۴۶ روستا دربخش مرکزی و ۱۴ روستای بخش کجور اقدام به تشکیل پرونده و نقشه برداری شده که در مجموع در حدود ۶۰ روستا از طریق قانون ساماندهی با همکاری ثبت اسناد انجام و برداشت نقشه برداری صورت گرفته و روستاییان اسناد مالکیت خود را دریافت نمودند  بعضی از اراضی نیز در مرحله تشکیل پرونده و مراحل اداری آنبرای صدور سند است که در حال انجام می‌باشد و از ابتدای این طرح توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر بیش از نه هزار و ۲۰۰ سند صادر شد و به روستاییان عزیز اهدا شد و قطعا همکاری شورا و دهیار و اداره ثبت میتواند در تسریع این پروسه کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد : طبق برنامه ریزی های انجام شده در شهرهای زیر ۲۵ هزار نیز میتوانیم در راستای این قانون ورود پیدا کنیم که در شهرهای پول و کجور شهرستان نوشهر اتفاق افتاد.

اهدای سند مالکیت در 60 روستای بخش مرکزی و کجور نوشهر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =