کد خبر : 277917
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
-

معرفی خشکشویی در تهران

معرفی خشکشویی در تهران

شست و شوی لباس یکی از موضوعات ضروری در زندگی انسان است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام واش لین، در گذشته، در شهرها و روستاها، حتی در شهر تهران، مردم با استفاده از آب چشمه و جوی لکه ها را از لباس های خود پاک می کردند. به مرور خشکشویی ها و اتوشویی ها در شهرهای بزرگی مانند تهران شروع به کار کردند و بسیاری از مردم برای شست و شوی آسان تر لباس ها، به این مراکز مراجعه می کردند. با پیشرفت تکنولوژی در گذر زمان و اختراع ماشین لباسشویی، شست و شوی لباس ها برای خانواده ها به راحتی امکان پذیر شد. اما تنها یک مشکل برای خانم های خانه دار باقی مانده بود و آن، شست و شوی لباس ها و پارچه های قیمتی و حساس به آب بود. شست و شوی کت و شلوار و لباس مجلسی، شست و شوی مبل و پرده و سایر پارچه ها با ماشین لباسشویی به آسانی شستن یک تی شرت یا شلوار معمولی نبود. به همین دلیل، خشکشویی ها همچنان به کار خود ادامه دادند. اما یافتن یک خشکشویی خوب در شهرهای بزرگی مانند تهران که تعداد زیادی اتوشویی و خشکشویی در آن فعالیت دارند، کمی دشوار است. اگر شما هم ساکن پایتخت هستید و به دنبال خشکشویی در تهران می گردید تا خدمات باکیفیتی را دریافت کنید، با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن آشنایی با خشکشویی و مراحل آن، به معرفی یک خشکشویی خوب در تهران و ویژگی های آن بپردازیم.

مختصری درباره خشکشویی و تاریخچه آن

واژه “خشکشویی” به خوبی نشان دهنده نحوه کار این صنعت است. برخلاف شستشوی سنتی که با آب و مواد شوینده بوده است، در این روش، شست و شو بدون آب و تنها به کمک مواد شوینده غیرقطبی و مواد حلال انجام می شود. در واقع در این روش، محلول شیمیایی را داخل دستگاه مخصوص خشکشویی می ریزند و سپس لباس ها را درون دستگاه قرار می دهند. بعد از مدت زمان مناسب هر لکه و هر نوع پارچه، لباس ها کاملاً خشک بیرون آورده می شوند.
روش مورد استفاده در خشکشویی به صورت اتفاقی و توسط فردی به نام ژولی پلین ابداع شد. ژولین در در کارگاه رنگرزی کار می کرد که به صورت تصادفی دستش به چراغی برخورد کرد که حاوی روغن تربانتین بود. روغن روی لباس کار او که پر از لکه بود ریخت و پلین بعد از پاک کردن روغن از روی لباس، در کمال ناباوری متوجه شد که لکه های روی لباس از بین رفته اند. این خاصیت لکه بری روغن تربانتین موجب شد که در سال ۱۸۲۰، اتحادیه صنفی شست و شوی شیمیایی در پاریس به وجود بیاید. به دلیل آتش زا بودن این مادّه، برخی از مغازه های خشکشویی دچار حریق می شدند و به همین دلیل در سال ۱۹۰۰، مواد پاک کننده خشک جایگزین مواد پاک کننده اشتعال آور شدند؛ در نهایت در سال ۱۹۳۰ حلال بدون بو و غیر اشتعال زا به نام پروکلراتیلن وارد صنعت خشکشویی شد که توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و تا به امروز از آن در خشکشویی ها استفاده می شود.
امروزه، با توجه به افزایش مشغله افراد و شاغل شدن اکثر بانوان، استفاده از خدمات خشکشویی و تقاضا برای افزایش یافته است و در همین راستا مواد و دستگاه های شوینده هر روز پیشرفت بیشتری را تجربه می کنند. علاوه بر این، نحوه خدمات رسانی نیز در دنیای مدرن تغییر کرده و با گسترش اینترنت، خدمات خشکشویی آنلاین نیز جایگاه بسیار خوبی در میان شاغلین پیدا کرده است. خشکشویی های حرفه ای و خوب در تهران که خدمات آنلاین ارائه می دهند، با دریافت لباس ها درب منزل مشتریان، بر اساس نوع پارچه و میزان لکه های آن، شست و شو با مواد مخصوص را انجام می دهند و لباس خشکشویی شده را با کیفیتی عالی درب منزل مشتری ارائه می دهند. البته انتخاب بهترین خشکشویی در تهران می تواند تا حدی دشوار باشد چرا که تعداد زیادی از خشکشویی ها و اتوشویی ها چه به صورت آنلاین (مانند خشکشویی واش لین) و چه به صورت حضوری در سطح شهر فعالیت دارند و اطمینان از عملکرد آن ها نیازمند شناخت است. در ادامه با ویژگی های بهترین خشکشویی تهران آشنا خواهیم شد.

انتخاب خشکشویی خوب در تهران

کیفیت کار خشکشویی ها و خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل بعضی را با عنوان خشکشویی ارزان و بعضی دیگر را به نام خشکشویی با کیفیت و حرفه ای می شناسیم. اگر ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین خشکشویی تهران می گردید تا با خیال آسوده لباس، کفش، مبل، پرده و سایر پارچه های قیمتی خود را برای شست و شو به آن ها بسپارید، هنگام انتخاب، معیارهای زیر را برای یک خشکشویی خوب در تهران در نظر داشته باشید:

  • دریافت اطلاعات دقیق از مشتری در مورد نوع لکه ها و علت آن؛
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته در خشکشویی؛
  • ارائه خدمات سریع؛
  • احترام به مشتری و حقوق او.

و در آخر

اگر تصمیم دارید لباس های گران قیمت، لباس های مجلسی، کت و شلوار و سایر البسه خود را به یک خشکشویی در تهران بسپارید، توصیه می کنیم که حتماً به معیارهای یک خشکشویی خوب دقت کنید. خشکشویی واش لین یکی از خشکشویی های فعال در تهران است که خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می دهد. این خشکشویی در تهران مجهز به کارگاه های بزرگ همراه با تجهیزات حرفه ای و متخصصان باتجربه در حوزه خشکشویی است و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =