کد خبر : 278043
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
-

باز شناخت رخداد ۲۸ مرداد در نشستی دانشجویی

باز شناخت رخداد ۲۸ مرداد در نشستی دانشجویی

کانون ایرانشهر دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری گروه رشن، موسسه گلونی و اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی تاریخ، نشست دانشجویی “باز شناخت رخداد ۲۸ مرداد ” را برگزار می‌کند.

به گزارش عصرقائم، این برنامه  با محوریت موضوعات «۲۸ مرداد، مطبوعات و نگرش از خارج » و « ۲۸ مرداد و حوادث منتهی به کودتا » برگزار می‌شود.

“نقش نیروهای خارجی در کودتای ۲۸ مرداد”،” رابط ایران و شوروی در سال های منتهی به کودتای ۲۸ مرداد”،” آیا می توان وقایع ۲۸ مرداد را یک کودتا دانست؟”،”از نگاه سوم: بازخوانی یک پیام رادیویی”،” بازتاب کودتای ۲۸ مرداد در مطبوعات” و ” دولت مصدق در آیینه مطبوعات: پیش از کودتای ۲۸ مرداد” از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه  «۲۸ مرداد، مطبوعات و نگرش از خارج » با حضور و سخنرانی دکتر احمد بنی جمالی – عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد کرج، سرگه بارسقیان – سردبیر سایت تاریخ ایرانی و پژوهشگر تاریخ و سیاست، مسعود کوهستانی نژاد – پژوهشگر تاریخ معاصر و جرائد، و برنامه « ۲۸ مرداد و حوادث منتهی به کودتا» با سخنرانی دکتر محمدمحمود هاشمی – مدرس گروه تاریخ دانشگاه علامه طباطبایی،دکتر گودرز رشتیانی – عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه تهران و دکتر سعید محمدخانی –  پژوهشگر تاریخ، روز جمعه، ۵ شهریور ماه، ساعت ۱۷، به صورت آنلاین  برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک golvani.ir/live/ در محیط  اسکای‌روم مراجعه کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 13 =