کد خبر : 277831
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۴۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۴۳۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی طی هفته دولت با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۵۵ میلیارد تومان در استان مازندران خبر داد و گفت: طی این هفته همچنین کلنگ‌زنی ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، مهدی رازجویان در گفت‌وگو ، از بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی طی هفته دولت با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۵۵ میلیارد تومان در استان مازندران خبر داد.

وی افزود: طی این هفته همچنین کلنگ‌زنی ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در خصوص جزییات پروژه‌های افتتاحی، خاطرنشان کرد: ۵۶ پروژه مربوط به  طرح‌های تولیدی و صنعتی با هزینه ۶۰۷ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۷۲۸ نفر پس از بهره‌برداری، ۱۰۶ پروژه مربوط به طرح‌های عمرانی و خدماتی با هزینه ۳۶۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای دو هزار و ۳۲۹ نفر در حین اجرا است.

رازجویان ادامه داد: از میان طرح‌های آماده افتتاح ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های عمران شهری (شهرداری‌ها) و ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های عمران روستایی ( دهیاری‌ها) است.

وی بیان کرد: اجرای ۵۳ طرح هادی روستایی و مسکن محرومین با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان و افتتاح ۱۴۱ هزارمین واحد طرح ویژه مسکن روستایی و چندین پروژه بهسازی راه روستایی با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های این هفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، عنوان کرد: در مجموع، تعداد ۳۲ پروژه بالای ۱۰ میلیارد تومان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۹۱ میلیارد تومان، تعداد ۲۶ پروژه بین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان و ۱۰۷ پروژه بین یک تا ۵ میلیارد تومانی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان طی این هفته در استان به بهره برداری می‌رسد.

رازجویان اعلام کرد: از لحاظ آماری، جهاد کشاورزی با ۶۵ پروژه آماده افتتاح دارای بیشترین تعداد پروژه‌ها، از لحاظ اعتبار پروژه‌های مخابراتی با ۴۵۰ میلیارد تومان بالاترین اعتبار، از لحاظ اعتبارات شهرستانی، شهرستان آمل دارای بالاترین اعتبار و به لحاظ تعداد پروژه‌هیا افتتاحی، شهرستان نور بیشترین آمار را دارد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از 435 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 8 =