کد خبر : 277563
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
-

همایش «هنر و روایت» کلید خورد

همایش «هنر و روایت» کلید خورد

نظر به اهمیت روایت شناسی و روایت نگاری در هنر و نقش تعیین کننده آن در دوره معاصر، همایش «هنر و روایت» با هدف بررسی نقش روایت هنری در عصر نوین به همت معاونت پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، پژوهشگران می‌توانند یافته‌های پژوهشی خود را حول محورهای مطالعاتی زیر به دبیرخانه علمی این همایش ارسال کنند:
«بازنمایی روایی و بازنمایی نمایشی در هنرها»، «عناصر روایی و هنرها: وجه، زمان، صدا…»، «روایت شناسی تطبیقی در هنرها: سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی…»، روایت‌های ادبی و روایت‌های هنری»، «روایت‌های هنری و فرهنگ‌ها»، روایت‌های هنری و واقعیت‌های زندگی»، روایت‌های ایرانی و هنرهای ایرانی» و «روایت‌شناسی هنری در ایران( هنرمندان، محققان و مخاطبان)».
علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را، حداکثر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰، به رایان‌نامه حمایش، به نشانی ravayat@honar.ac.ir، و یا به صورت پستی به دبیرخانه همایش هنر و روایت، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲فرهنگستان هنر، کد پستی ۱۴۱۶۹۵۳۶۱۳، ارسال کنند.

دبیری علمی این همایش بر عهده علی عباسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی است و تاریخ برگزاری همایش مذکور اسفند ماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۴۹۳۴۳۱ تماس برقرار کنید.

همایش «هنر و روایت» کلید خورد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − نه =