کد خبر : 277557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

مهدی‌پور: فصل قبل انتظارات خودم را هم برآورده نکردم

مهدی‌پور: فصل قبل انتظارات خودم را هم برآورده نکردم

هافبک استقلال می‌گوید در لیگ بیستم در حد انتظارات خودش هم ظاهر نشده است.

به گزارش عصرقائم، مهدی مهدی‌پور بعد از جلسه با مدیرعامل استقلال گفت: دریافتی‌های ما در سال گذشته به شکلی بود که نمی‌دانستم چقدر دریافت کرده‌ام. وضعیت مطالبات سال گذشته را بررسی کردیم و آقای مددی قول داد مشکلات موجود را برطرف کند.

وی ادامه داد: شرایطم با باشگاه طوری بوده که نسبت به قراردادم عمل کردم و چیزی کم‌تر یا بیش‌تر نخواسته‌ام. از آقای صالح مصطفوی و فرزاد مجیدی ممنونم که در باشگاه هستند تا مشکلات برطرف شود و روی ریل موفقیت بیفتیم.

هافبک استقلال درباره نگرانی‌ها از وضعیت این تیم برای شروع فصل جدید اظهار کرد: ما هم نگران وضعیت هستیم. امیدوارم این قضایا زودتر حل شود. آقای مددی، مصطفوی و مجیدی تلاش می‌کنند مشکلات حل شود.

مهدی‌پور درباره بازی با الهلال عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فردا تمرینات ما شروع می‌شود. خیلی کار سختی داریم. با تیمی بازی داریم که شرایط خاصی دارد و کارمان سخت است. امیدوارم به شرایط آرمانی برسیم و از آبروی کشور و باشگاه دفاع کنیم.

وی درباره شرایط و وضعیت خود در لیگ بیستم اظهار کرد: نیاز به زمان داشتم تا به شرایط آرمانی برسم. تا جایی از فصل از شرایط خودم راضی نبودم و انتظارات خود را هم برآورده نکرده بودم. از یک جایی به بعد شرایطم بهتر شد و به خصوص در بازی‌های آسیایی و بعد از آن عملکرد بدی نداشتند. درست است که عملکردم باید بهتر باشد.

مهدی‌پور: فصل قبل انتظارات خودم را هم برآورده نکردم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + ده =