کد خبر : 277516
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

ترجمه سریع و ارزان

ترجمه سریع و ارزان

معیاری به نام قیمت همیشه در شناخته شدن ارائه خدمات بسیار مهم است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام دانش گستر، در ارائه هرگونه خدمات و محصولات کیفیت آن همزمان با قیمت تغییر خواهد کرد. در خدمات علمی و آموزشی نیز به همین صورت می باشد. کیفیت و قیمت باید هماهنگ با هم پیش بروند. یکی از مهم ترین زمینه هایی که باید این ویژگی رعایت شود امر ترجمه است.

برای مثال ترجمه ای با قیمت کمتر نیابد به متن لطمه وارد کند و سبب کاهش روان بودن و گویا بودن آن نشود. زمانی می‌توان از کلمه ترجمه ارزان استفاده کرد و آن را برتر از سایر رقبا دانست که در عین ارزان بودن، کیفیتی مطلوب و  مناسب داشته باشد. معمولا ارائه ترجمه ارزان و سریع افزایش و حفظ مشتریان است و این امر نیاز به مترجمان حرفه‌ای و متخصص و باتجربه می‌باشد.
ما در سایت ترجمه دانش گستر به عنوان سایتی خدمات علمی و آموزشی انجام وظیفه می‌کنیم. خدمات دانش گستر در هر زمینه و حوزه‌ای از ترجمه از جمله ترجمه دانشگاهی ارزان، ترجمه مقاله تخصصی، ترجمه تخصصی انواع رشته‌ها مانند ترجمه تخصصی مدیریت، عمران، معماری، برق و سایر رشته‌ها شامل کیفیت بالا و قیمتی مطلوب است.

ترجمه با دانش گستر

تمامی ترجمه های در دانش گستر زیر نظر متخصصان حرفه‌ای و باتجربه صورت می پذیرد. همکاری و روحیه کار تیمی موجب شده است تا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین سایت های ترجمه آنلاین در سطح کشور شناخته شویم.
تمامی افراد با آزمون های متعدد به تیم ما پا گذاشته اند. ما از هر مترجم در حوزه تخصصی ایشان استفاده کرده‌ایم و همین امر سبب شده تا درصد خطای مترجمان ما به صفر برسد. با مشاهده انواع نمونه‌کارهای ما در سایت به این اصل مهم پی خواهید برد.
همکاری با مجموعه تخصصی دانش گستر شامل خدمات بسیاری از قبیل پشتیبانی یک ماهه، بازبینی توسط مترجمان خبره، همکاری تا زمان چاپ مقالات ISI در سطوح بین المللی، مشاوره با مترجمان، آموزش ترجمه، برقراری ارتباط با بزرگ ترین مترجمان کشور و غیره را شامل خواهد شد.

ویژگی های سایت ترجمه دانش گستر

  • بررسی و برآورد هزینه توسط بهترین متخصصان در کمترین زمان
  • ارائه ترجمه فوری و معمولی
  • کنترل کیفیت و پشتیبانی پس از تحویل به مدت یک ماه
  • بررسی، بازنگری و اصلاحات در صورت لزوم
  • پشتیبانی سریع و رایگان توسط بهترین متخصصان باتجربه
  • تخفیف های ویژه برای دانشجویان و سایر کاربران عزیز
  • آموزش مترجم و متخصص در حوزه ترجمه
  • فعالیت در انواع حوزه‌های ترجمه از جمله: ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه ارزان، ترجمه فیلم، ترجمه سریع، رزومه و غیره

ترجمه فوری

به ترجمه ای فوری گفته می شود که مترجم برای آن باید بیش از حد معمول انرژی و وقت صرف کند. هر مترجم معمولا به راحتی در روز می‌تواند ۱۵۰۰ کلمه را ترجمه نماید اما زمانی که افراد به ترجمه فوری نیاز دارند این تعداد به دو برابر و حتی بیشتر خواهد رسید. همه ما می‌دانیم که ترجمه فوری یکی از الزامات سایت های ترجمه و مترجم هاست.
بسیار پیش آمده است که افراد به دلیل وقت کمی دارند نیازمند مترجم قوی و خبره است تا در مدتی کوتاهی متن را بدون اشتباه و روان ترجمه نماید. در این زمان ترجمه ارزان و سریع معنا پیدا خواهد کرد. مترجمان دانش گستر آماده‌اند تا ترجمه فوری با با بهترین کیفیت و قیمتی استثنایی انجام دهند. مانند دیگر پروژه ترجمه فوری نیز با همان کیفیت و همان رنج قیمت ارائه خواهد شد.

مزایای سفارش ترجمه فوری

دیگر نیازی به اتلاف وقت نیست. شما بجای مراجعه به دارالترجمه و صرف زمان و هزینه می‌توانید این کار را به عهده سایت های ترجمه آنلاین قرار دهید تا سریع بررسی و انجام شود.
کسانی که نیازمند ترجمه فوری هستند همیشه مشکلاتی وجود دارد؛ اینکه تسلط کافی به ترجمه نداشته باشند و در صورت عجله غلط های زیادی در ترجمه خواهد بود. ترجمه ناقض می‌ماند و یا به دلیل فوری بودن ترجمه درخواست مبلغ بالایی را خواهند داشت.
سایت ترجمه دانش گستر با افتخار در خدمت رسانی به شما عزیزان کوشا است. همچنین بهترین ترجمه های فوری را در کمترین زمان ممکن و هزینه ای مناسب و توافقی ارائه خواهد داد. متن به صورت کامل ترجمه می شود و فوری بودن به هیچ وجه دلیلی بر عدم کیفیت نیست.
انواع خدمات ما در ترجمه فوری عبارت اند از ترجمه فوری متون، ترجمه فوری مقاله؛ ترجمه فوری کتاب، ترجمه فوری انگلیسی به فارسی و بالعکس، ترجمه فوری مدارک و غیره.

ترجمه سریع انگیسی و فارسی

به جز محیط آکادمیک و آموزشی، گاها در محیط‌های کاری نیاز به ترجمه احساس می شود. به عنوان مثال نامه‌نگاری و فرآیندهای عقد قراردادها، جذب سرمایه‌گذارهای خارجی، بیمه‌های بین المللی، عرضه محصولات ایرانی در بازارهای خارجی و سایر موارد نیاز به ترجمه فوری انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی خواهند داشت.
در مجموعه دانش گستر سعی می شود تا برای ترجمه های فوری از متخصصانی استفاده کنیم که در ترجمه از تجربه بیشتری برخوردارند و توانایی تایپ بالاتری نیز دارند. افرادی که علاوه بر علم ترجمه و زبان شناسی، به اصطلاحات زبان میدا و مقصد تسلط کامل دارند.

ترجمه فوری یک مترجم

مترجمی که به تنهایی یک ترجمه فوری را انجام می دهد باید خبره و سریع باشد. در این روش مزیتی مانند یکپارچگی و انسجام در کل متن مشهود است و ترجمه کیفیتی بی نظیر خواهد داشت.

ترجمه فوری با گروه ترجمه دانش گستر

در ترجمه گروهی، ترجمه فوری توسط چند نفر مترجم انجام می شود. ابتدا مدیر پروژه پس از بررسی متن و ارزیابی اصطلاحات تخصصی را استخراج می‌کند. پس از آن متن در اختیار مترجمان هم‌رشته و هم‌سطح قرار می گیرد و فرآیند ترجمه آغاز خواهد شد. پس از ترجمه و همسان‌سازی ترجمه متن نهایی و بدون ایراد به دست خواهد آمد. این روش برای ترجمه فوری با حجم بالا مثلا ۱۰۰۰۰ کلمه، پیشنهاد می شود.

ترجمه سریع و ارزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =