کد خبر : 277337
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

هنیه:”شمشیر قدس” توطئه‌ها علیه مقاومت را به شکست کشاند

هنیه:”شمشیر قدس” توطئه‌ها علیه مقاومت را به شکست کشاند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد، نبرد شمشیر قدس، نقطه عطف مهمی را در روند درگیری با رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان سخنرانی خود خاطرنشان کرد، نبرد شمشیر قدس همگان را در مقابل مرحله و یا ایستگاه بی‌سابقه‌ای در تاریخ نبرد با اشغالگران اسرائیلی قرار داد.

هنیه همچنین تاکید کرد، قدس مسأله اصلی بوده، هست و خواهد بود و قدس محور تحقق پیروزی بزرگ علیه اشغالگران اسرائیلی است.

وی در ادامه افزود: قدس و مقاومت مسیر وحدت است و ما دیدیم که چگونه تمام ملت فلسطین گرداگرد قدس و مقاومت را گرفتند. مسأله فلسطین مسأله امت است نه مسأله یک ملت.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین تصریح کرد، تمامی تلاش‌ها برای اهریمن‌سازی از مقاومت و ضربه زدن به وجدان کشورهای عربی و اسلامی در خصوص مسأله فلسطین و تمامی میلیاردها پولی که صرف این مسیر شد در مقابل نبرد شمشیر قدس با شکست مواجه شد.

اسماعیل هنیه در پایان گفت، «نه» به عادی‌سازی روابط و «نه» به ائتلاف‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی؛ اینها گزینه‌های ملت‌ها و بیانگر وجدان امت نیستند.

نبرد شمشیر قدس گروه‌های مقاومت فلسطین در دفاع از مسجدالاقصی و قدس انجام شد و این گروه‌ها در جنگ ۱۱ روزه نزدیک به ۴۰۰۰ موشک به عمق اراضی اشغالی پرتاب کردند، باعث شده اسرائیلی‌ها احساس امنیت نکنند.

هنیه:"شمشیر قدس" توطئه‌ها علیه مقاومت را به شکست کشاند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + یازده =