کد خبر : 277284
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
-

دلخوش: وزیران پیشنهادی دادگستری و کشور را افرادی متعهد و دلسوز می‌دانم

دلخوش: وزیران پیشنهادی دادگستری و کشور را افرادی متعهد و دلسوز می‌دانم

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دو وزیر پیشنهادی دادگستری و کشور را افرادی صادق، صالح، متعهد و دلسوز دانست.

به گزارش عصرقائم،  سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گو ، درباره امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری و احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور گفت: آقای رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری و آقای وحیدی وزیر پیشنهادی کشور را شخصیتی صادق، صالح، متعهد و دلسوز می‌دانم، امیدواریم که این دو شخصیت در صورتی که اداره دو وزارتخانه کشور و دادگستری را برعهده گرفتند بتوانند موانع و مشکلات را رفع کنند و در جهت خدمت به مردم تلاش کنند، به عقیده من باید تحمل کنیم تا نتیجه کار این دو عزیز را ببینیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس همچنین در خصوص اینکه آیا وزیر پیشنهادی دادگستری می‌تواند در نظارت و ساماندهی بازار توسط سازمان تعزیرات حکومتی نقش حائز اهمیتی ایفا کند یا خیر؟ عنوان کرد: باید منتظر بمانیم تا شاهد نتیجه کار باشیم، ولی به هر شکل ما پیگیر این موضوع هستیم و تلاش داریم تا مشکلات در این حوزه نیز رفع شود.

به گزارش ایسنا، سازمان تعزیرات حکومتی که وظیفه نظارت بر قیمت محصولات موجود در بازار را برعهده دارد و نقش مهمی در تنظیم بازار ایفا می‌کند از سازمان های زیر مجموعه وزارت دادگستری می‌باشد، بالطبع وزیر دادگستری کارامد می‌تواند با توجه ویژه به این مجموعه تا حدی در جهت رفع گرانی های افسارگسیخته این روزها اقدام مؤثری انجام دهد.

دلخوش: وزیران پیشنهادی دادگستری و کشور را افرادی متعهد و دلسوز می‌دانم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 7 =