کد خبر : 277332
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

جریمه کرونایی ۱۳هزار خودرو در محورهای مازندران طی یک هفته

جریمه کرونایی ۱۳هزار خودرو در محورهای مازندران طی یک هفته

سرپرست پلیس راه مازندران از تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در محور‌های شمال خبر داد و گفت: ۱۳هزار و ۵۰ دستگاه خودرو از روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون در محورهای استان جریمه شدند.

به گزارش عصرقائم، هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر تداوم تشدید ممنوعیت کرونایی در محور‌های شمال، اظهار کرد: ۱۳هزار و ۵۰ دستگاه خودرو از روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه امسال تاکنون اعمال قانون و ۱۷هزار و ۷۷۸ دستگاه خودرو به مبدا برگشت داده شدند.

وی افزود: ۹۱هزار و ۶۶۲ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تاکنون اعمال قانون و ۶۴هزار و ۴۸۲ دستگاه خودرو به مبدا بازگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: در حال حاضر در ورودی‌های استان شاهد ترافیکی آرام، ولی در مسیر‌های خروجی استان شاهد ترافیکی پرحجم خودرو‌ها هستیم.

عبادی با بیان اینکه محور کندوان تا ساعت ۱۷ امروز مسدود است، افزود: این محدودیت طی روز‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه نیز از ساعت هشت تا ۱۷ اعمال خواهد شد.

وی گفت: باتوجه به بارش‌های رگباری، احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب و روان‌آب در کوهستان‌های مازندران وجود دارد که تاکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری است.

جریمه کرونایی ۱۳هزار خودرو در محورهای مازندران طی یک هفته/ حدود ۱۷ هزار خودرو بازگردانده شدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + یک =