کد خبر : 276934
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
-

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: برای تماس با عباس عجله ندارم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: برای تماس با عباس عجله ندارم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، برای گفتگو با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عجله‌ای ندارد و رژیم صهیونیستی در حملات نوار غزه به شهروندان صهیونیستی مسامحه نخواهد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روسیا الیوم، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد، با وجود ادعاها درمورد حمایت دولت رژیم صهیونیستی از راهکار تشکیل “دو کشور”، پیرامون مساله فلسطین توافقی با این دولت وجود ندارد.

لاپید گفت، بیشتر همکاری با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حوزه امنیتی است نه در حوزه خارجی. بنابراین برقراری تماس با او ضروری نیست.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین با عباس کامل، رئیس سرویس اطلاعات مصر دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار روابط دو جانبه، نیاز به توسعه بیشتر روابط، مسائل اقتصادی و مدنی را بررسی و تاکید کردند، رژیم صهیونیستی و مصر در حوزه های مختلفی از تجارت و پزشکی گرفته تا فناوری، کشاورزی و انرژی می توانند همکاری خود را تقویت کنند. حوزه هایی که می‌تواند به تقویت روابط دوجانبه کمک کند.

لاپید و کامل در این خصوص بر نقش مرکزی سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره تاکید کرده و پیرامون تداوم گفتمان مشترک توافق کردند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم ضمن اشاره به حملات از نوار غزه تاکید کرد، رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن شهروندان صهیونیستی از نوار غزه مسامحه نخواهد کرد.

وی به بررسی مشارکت استراتژیک میان دو طرف که به گفته او “برای امنیت و ثبات منطقه ضروری است”، پرداخت. مشارکتی که اساس آن در توافقنامه تاریخی صلح میان مصر و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: برای تماس با عباس عجله ندارم/ با حملات از غزه مسامحه نخواهیم کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =