کد خبر : 277028
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

پیام رئیس صداوسیما برای درگذشت فرشته طائرپور

پیام رئیس صداوسیما برای درگذشت فرشته طائرپور

رئیس صدا و سیما در پی درگذشت فرشته طائرپور در پیامی فقدان «این تهیه‌کننده باسابقه و پرتلاش سینما» را تسلیت گفت و اظهار کرد: آثار به‌یادماندنی این هنرمند به‌ویژه در حوزه کودک و نوجوان همواره در یادها باقی خواهد ماند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، عبدالعلی علی‌عسکری در پی درگذشت فرشته طائرپور در پیامی فقدان این تهیه‌کننده باسابقه را تسلیت گفت و نوشت:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت تهیه‌کننده باسابقه و پرتلاش سینما سرکار خانم فرشته طائرپور را تسلیت می‌گویم. آثار به یادماندنی این هنرمند به‌ویژه در حوزه کودک و نوجوان همواره در یادها باقی خواهد ماند. از درگاه خداوند تعالی برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه همسر و فرزندان هنرمند ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.»

فرشته طائرپور تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران ۲۶ مردادماه بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا در ۶۹ سالگی درگذشت. پیکر این هنرمند (۲۷ مردادماه) همزمان با تاسوعای حسینی با حضور خانواده و همکارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

طائرپور آثاری چون «گلنار»، «آینه‌های روبرو»، «نخودی»، «زن دوم»، «وقتی همه خواب بودند»، «پاتال و آرزوهای کوچک» و «مدرسه پیرمردها» را در کارنامه‌ سینمایی خود دارد.

پیام رئیس صداوسیما برای درگذشت فرشته طائرپور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =