کد خبر : 276976
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
-

تاخیر در اصلاح کابینه فلسطین

تاخیر در اصلاح کابینه فلسطین

نخست وزیر وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در دفترش در رام الله با هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه دیدار کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این دیدار آخرین تحولات سیاسی و اقتصادی و بالا بردن سطح هماهنگی تلاش های نهادهای اقدام انسانی سازمان ملل در فلسطین بررسی شد.

محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین از تمامی تلاش های نهادهای سازمان ملل در حمایت و اجرای پروژه های توسعه طلبانه در تمامی اراضی فلسطین و اقدامات آنروا قدردانی کرد.

وی تاکید کرد، کمک هایی که به فلسطین ارائه می شود باید از یک فیلتر یعنی مرجع ملی عبور کند. نهادهای سازمان ملل شریک و مکمل تلاش های دولت هستند و در خدمات رسانی جایگزین آن نیستند.

اشتیه از جامعه بین الملل خواست رژیم صهیونیستی را برای تعهد به قانون و مشروعیت بین المللی و توافقنامه های امضا شده با این رژیم، توقف سیاست های آن درخصوص تقویت گسترش شهرک سازی و جداسازی کرانه باختری از نوار غزه، تداوم یهودی سازی قدس تحت فشار قرار دهد.

از سوی دیگر، منیر الجاغوب، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی جنبش فتح در صفحه فیس بوک خود از تعویق اصلاحات کابینه اشتیه خبر داد که قرار بود به صورت رسمی روز پنجشنبه برگزار و امروز جمعه هم مراسم تحلیف در برابر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین انجام شود.

پیش از این الجاغوب اعلام کرده بود که کابینه فلسطین شاهد تغییراتی خواهد بود.

وی گفته بود، تغییرات کابینه شامل اضافه شدن دو وزیر کشور و اوقاف (که قبلا وزارتخانه‌های آن توسط محمد اشتیه نخست وزیر اداره می‌شدند) و تغییراتی در تعدادی از وزارتخانه می شود.

تاخیر در اصلاح کابینه فلسطین/دیدار اشتیه با هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − دوازده =