کد خبر : 277013
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

از تقویت مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی تا ضرورت حرکت به سمت تحول دیجیتالی

از تقویت مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی تا ضرورت حرکت به سمت تحول دیجیتالی

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست این کمیسیون با وزرای پیشنهادی کشاورزی و کشور ، گفت: در هریک از این نشست‌ها موارد مهمی از جمله تقویت مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی تا ضرورت حرکت به سمت تحول دیجیتالی مطرح شد.

به گزارش عصرقائم، رضا حاجی پور  در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور و سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی کشاورزی برگزار شد، گفت: در ابتدای این جلسات هر دو وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را ارائه و توضیحاتی درباره سوابق اجرایی خود ارائه کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در نشست با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مسائل و مشکلاتی که کشاورزان با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، بررسی کارشناسانه شد، همچنین وضعیت مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی و راه‌های ارتقای آنها بررسی شد.

وی یادآور شد: در این نشست در خصوص اقتدار غذایی کشور در مقابل محاصره اقتصادی، چالش‌ها و راهکارهای پیش رو در حوزه کشاورزی بررسی و در مورد بازار محصولات کشاورزی و تولیدات در این حوزه و همچنین نابودی و خرد شدن زمین‌های کشاورزی بحث‌هایی صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در این نشست همچنین در خصوص بحران آب موجود در کشور که با آن مواجه هستیم بحث‌های جدی صورت گرفت و مباحثی پیرامون موضوع نحوه تأمین آب برای کشاورزی، الگوی کشت و توجه به علم و فناوری در حوزه کشاورزی مطرح شد.

وی ادامه داد: در نوبت دوم نشست عصر  احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور در کمیسیون حاضر و در ابتدای این نشست به سوابق خود از جمله ریاست دانشگاه دفاع ملی پرداخت و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش اضافه کرد: در این نشست در خصوص موضوعاتی همچون ضرورت تحول دیجیتالی در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، درک عمیق و تعیین مأموریت‌های استانداران از مسئولیتی که به دوش آنان گذاشته شده و انتخاب استانداران قوی برای ارتقاء قدرت ملی و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تأکید شد.

از تقویت مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی تا ضرورت حرکت به سمت تحول دیجیتالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + نه =