کد خبر : 276996
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

ابراز امیدواری نماینده خمینی شهر از احتمال عملکرد مثبت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

ابراز امیدواری نماینده خمینی شهر از احتمال عملکرد مثبت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: سید جواد ساداتی نژاد اطلاعات خوبی در خصوص کشاورزی ایران دارند و خلأها و مشکلات این حوزه را به خوبی می‌شناسند. امیدوارم ایشان در حوزه اجرا هم عملکرد مثبتی داشته باشند.

به گزارش عصرقائم،  محمد تقی نقد علی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: در این یک سال و چندی که با سید جواد ساداتی نژاد در کمیسیون کشاورزی مجلس همکار بودم، متوجه شدم ایشان اطلاعات خوبی در خصوص کشاورزی ایران دارند و خلأها و مشکلات این حوزه را به خوبی می‌شناسند. امیدوارم ایشان در حوزه اجرا هم عملکرد مثبتی داشته باشند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: ما در کشور با مسائلی مثل آمایش سرزمینی، اصلاح الگوی کشت، مدیریت منابع آبی و توازن بین توسعه کشاورزی و میزان منابع موجود آب، راه اندازی سامانه‌های اطلاعات حوزه کشاورزی، اتصال سامانه‌های کشاورزی و تجارت و… مواجه هستیم. آقای ساداتی نژاد در بعد کارشناسی ماجرا بسیار خوب عمل کرده‌اند. امید دارم که در اجرا هم تصمیمات صحیح بگیرند.

وی در خصوص ترکیب کمیسیون کشاورزی مجلس پس از انتخاب ساداتی نژاد به عنوان وزیر جهاد کشاورزی گفت: در کمیسیون کشاورزی مجلس، نخبگان زیادی حضور دارند که دارای تحصیلات بالا در حوزه‌های مختلف کشاورزی هستند. به طور کلی، انرژی‌ها و پتانسیل‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند جایگزین ایشان شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در پایان با بیان اینکه مشکلات حوزه کشاورزی ما ساختاری است، گفت: بسیاری از مشکلات ما مثل قیمت خرید تضمینی و حمایت‌های مختلف از کشاورزان به مسائل بودجه‌ای و مدیریتی بازمی‌گردد. ما در بخش برنامه ریزی و توزیع منابع به سید جواد ساداتی نژاد امید داریم. این مهم همراهی تیم دولت و مجلس را می‌طلبد. ان شاءالله مجلس از ایشان حمایت تمام قد خواهد کرد.

ابراز امیدواری نماینده خمینی شهر از احتمال عملکرد مثبت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =