کد خبر : 276716
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
-

نفس راحت گواردیولا

نفس راحت گواردیولا

ایلکای گوندوغان می تواند در هفته دوم برابر نوریچ به میدان برود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از دیلی میل، در بازی افتتاحیه منچسترسیتی در لیگ برتر برابر تاتنهام، ایلکای گاندوگان مجبور شد در دقایق پایانی تحت درمان قرار گیرد و دقایق پایانی را از دست داد. پپ گواردیولا سرمربی تیم بعد از بازی گفت: این اتفاق مصدومیتی بود که روی شانه او رخ داد. باید ببینیم پزشکان چه می گویند.

اکنون مشخص شد که مصدویت این هافبک آلمانی جدی نیست و او حتی می تواند در دیدار هفته دوم سیتی برابر نوریچ به میدان برود و تیمش را همراهی کند. این بازیکن ۳۰ ساله با ۱۷ گل در ۴۶ بازی در فصل قبل بهترین گلزن تیمش بود ولی با آمدن جک گریلیش او نقش دفاعی تر بازی خواهد کرد.

سیتی بعد از باخت برابر تاتنهام، در هفته دوم به دیدار نوریچ می رود و چاره ای جز شکست دادن این تیم ندارد تا بتواند خود را در جدول رده بندی بالا بکشد. سیتی در ۳ دیدار اخیر خود یعنی فینال لیگ قهرمانان، سوپرجام انگلیس و دیدار هفته اول لیگ برتر شکست خورده و باید روند شکست های خود را پایان دهد.

همچنین با توجه به خداحافظی تونی کروس از تیم ملی آلمان، هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان با این بازیکن تماس گرفته است و خواستار روشن شدن وضعیت او برای بازیهای انتخابی جام جهانی شده است که در شهریور ماه برگزار می شود.

نفس راحت گواردیولا/ مصدومیت هافبک آلمانی جدی نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =