کد خبر : 276774
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
-

جریمه کرونایی حدود ۱۴۰۰ خودرو در محورهای مازندران

جریمه کرونایی حدود ۱۴۰۰ خودرو در محورهای مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: هزار و ۳۴۳ خودرو در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان اعمال قانون و در همین مدت ۴ هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شده اند.

به گزارش عصرقائم، هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ورودی‌های مازندران همچنان بسته است وخودرو‌ها اجازه ورود به استان را ندارند، اظهار کرد: ورود خودرو‌ها به جاده‌های ورودی استان در مقایسه با روز قبل ۴۵ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: چنانچه خودرو‌های غیر بومی  در مناطق مختلف استان مشاهده شوند از سوی ماموران پلیس راه و دوربین‌های نظارتی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و بر این اساس ۴۸ ساعت به خودرو‌های غیر بومی فرصت داده شد که شهر‌های مقصد را ترک کنند.

این مسئول ادامه داد: هزار و ۳۴۳ خودرو در شبانه روز گذشته در جاده‌های استان اعمال قانون  و در همین مدت ۴ هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شده اند.

عبادی بیان کرد: ترافیک در راه‌های مواصلاتی مازندران، کاملا مدیریت شده و ترافیک در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نداریم.

وی از کسانی که قصد سفر به مازندران را دارند خواست تا به مازندران سفر نکنند، زیرا حتماً در راه‌های ورودی مازندران متوقف، اعمال قانون و برگشت داده می‌شوند.

جریمه کرونایی حدود 1400 خودرو در محورهای مازندران/ 4500 هزار خودرو بازگردانده شدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =