کد خبر : 276627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

حضور وزرای پیشنهادی راه و ارشاد در کمیسیون صنایع

حضور وزرای پیشنهادی راه و ارشاد در کمیسیون صنایع

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست امروز این کمیسیون با حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو ، با اشاره به جلسه صبح امروز (‌سه‌شنبه) کمیسیون صنایع و معادن که با حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این نشست به ارائه برنامه‌های خود پرداخت، رسیدگی به مسائل آزادراهی و جهش در تولید مسکن از برنامه‌های آقای قاسمی بود.

وی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز به بیان دغدغه‌ها و سوالات خود از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی پرداختند، رفع مشکلات راه‌های روستایی، تولید ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال آینده و توسعه خطوط ریلی و هوایی از تاکیدات نمایندگان در این نشست بود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز گفت: آقای اسماعیلی در این نشست تاکید کرد که باید وزارت فرهنگ را به جایگاه واقعی خود بازگرداند. همچنین تولید محتوا در فضای مجازی از تاکیدات نمایندگان در نشست مشترک با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

حضور وزرای پیشنهادی راه و ارشاد در کمیسیون صنایع
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − چهار =