کد خبر : 276629
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

تشکیلات خودگردان فلسطین: اسرائیل از اتفاقات افغانستان درس بگیرد

تشکیلات خودگردان فلسطین: اسرائیل از اتفاقات افغانستان درس بگیرد

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، تحولات افغانستان نشان می‌دهد که حمایت خارجی امنیت را برای هیچ کشوری به ارمغان نمی‌آورد و اسرائیل باید از این موضوع درس بگیرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری “سما” فلسطین، نبیل ابو ردینه، سخنگوی دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تحولات اخیر افغانستان اظهار کرد: آنچه در افغانستان و پیش از آن در ویتنام رخ داد، نشان می‌دهد که حمایت خارجی صلح و امنیت را برای هیچ کشوری هرگز به ارمغان نخواهد آورد.

ابوردینه گفت: درسی که اسرائیل باید بگیرد، این است که شرایط دیگر قابل تحمل نیست و و اینکه اسرائیل به قتل و شهرک‌سازی ادامه دهد، منجر به انفجاری همه جانبه خواهد شد که عواقب غیرقابل پیش‌بینی برای کل منطقه دارد.

سخنگوی دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: اشغالگری اسرائیل در سرزمین فلسطین هرگز ادامه نخواهد یافت و از بین خواهد رفت، تاریخ همواره ثابت کرده که این خواست ملت‌ها است که در پیروز می‌شود.

او در ادامه گفت: مردم مقاوم ما که ده‌ها شهید و زخمی و اسیر داده و هنوز هم می‌دهند، هرگز تسلیم نخواهند شد، حال قدرت رژیم اشغالگر هر چقدر می‌خواهد باشد.

ابوردینه ادامه داد: درگاه امنیت و ثبات تنها به رسمیت شناختن حقوق فلسطینی‌ها است نه سیاست قتل، بازداشت، تخریب و محاصره.

این مسؤول فلسطینی تاکید کرد: اتمام اشغالگری و تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی همراه با مقدسات اسلامی و مسیحی آن طبق قطعنامه‌های قانونی و بین‌المللی تنها راه برقراری امنیت، صلح و ثبات است.

تشکیلات خودگردان فلسطین: اسرائیل از اتفاقات افغانستان درس بگیرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =