کد خبر : 276428
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
-

دوربین کوچک بیسیم رم خور خانگی

دوربین کوچک بیسیم رم خور خانگی

اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای تامین امنیت منزل و یا محل کار خود را دارید، فروشگاه اینترنتی نهصد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته در کشور می‌باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام نهصد، جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین مداربسته می‌توانید به فروشگاه اینترنتی نهصد مراجعه کنید.

دوربین مداربسته بیسیم خانگی :

دوربین های مداربسته بیسیم نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و قیمت خیلی پایین تری را نسبت به دوربین های مداربسته معمولی دارند.همچنین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بیسیم بسیار آسان است و شما بدون داشتن تخصص می‌توانید این دوربین ها را نصب و راه اندازی کنید.

دوربین مداربسته بیسیم بیرونی :

دوربین های مداربسته بیسیم در برابر آب و گرد غبار مقاوم هستند و می‌توانند تصاویری با کیفیت بالا را ثبت کنند این دوربین ها نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط نداشته و کلیه اطلاعات بر روی کارت حافظه ذخیره میشود.

جهت خرید و اطلاع از قیمت ها به کجا مراجعه کنیم ؟

شما می‌توانید جهت خرید دوربین مداربسته و اطلاع از قیمت انواع دوربین مداربسته به فروشگاه اینترنتی نهصد مراجعه کنید و انواع دوربین مداربسته را اطلاعات دقیق تر برسی کنید.

آدرس وب سایت نهصد : nohsad.com

تماس : ۰۹۹۸۱۲۹۹۹۹۱

چرا فروشگاه نهصد :

فروشگاه نهصد چندین سال تجربه در زمینه فروش دوربین مداربسته،دوربین کوچک ،دزدگیر اماکن،ردیاب خودرو و یو پی اس را دارد.فروشگاه نهصد محصولاتی با کیفیت و با گارانتی معتبر و همچنین ۷ روز مهلت تست و تعویض را به مشتریان خود ارائه می دهد.شما قبل از خرید می‌توانید با تیم فروشگاه نهصد تماس گرفته و اطلاعات لازم برای خرید را دریافت کند متخصصان نهصد شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی خواهند کرد.

جهت ورود به فروشگاه بر روی لینک خرید دوربین مداربسته کلیک کنید و اطلاعات دقیق تر را به همراه قیمت در فروشگاه نهصد بررسی کنید.

دوربین کوچک بیسیم رم خور خانگی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هشت =