کد خبر : 276159
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

شرایط سخت و بحرانی کرونا در رامسر

شرایط سخت و بحرانی کرونا در رامسر

رییس نظام پزشکی رامسر با اشاره به اینکه میدان برای جهادی بزرگ برای تک تک مردم باز است، گفت: شرایط سخت و بحرانی کرونا در رامسر حاکم است.

به گزارش عصرقائم، سبحان بهرامی در گفتگو ، اظهار کرد: در سخت ترین شرایط بحران کرونا در شهرستان رامسر هستیم.

وی افزود : همه هم حق دارید که منتقد باشید اما اخر مشکل کرونا بخش سلامت شهرستان است که در حال حاضر آخرین رمق های خودرا برای شفا و سلامتی شما همشهری عزیز به کار گرفته است.

بهرامی بیان کرد: بهداشت و درمان اعم از دولتی و خصوصی با تمام نواقص موجود در تلاش هستند تا از مرگ و میر و رنج همشهریان خود بکاهند و هر روز شاهد مرگ تعدادی از همشهریان در جلوی چشمان اشکبار خود نباشند.

وی گفت: به نظر می رسد که همه میدانند باید برای پایان دادن به این وضعیت اسفبار ، همه و بدون استثنا رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکلها را مدنظر قرار دهند، دیگر سخن از این باب اضافه گویی است.

رئیس نظام پزشکی رامسر تصریح کرد : هم اکنون بخش سلامت شهرستان اعم از بهداشت و درمان نیاز جدی و فوری به کمک های شما اعم از نیروی انسانی داوطلب از خدمات تا نیروهای بازنشسته و آموزش دیده، نیروهای تخصصی ، دانشجویان گروه های مختلف علوم پزشکی و همچنین کمک های فوری مالی و تجهیزاتی دارد.

وی افزود : ما به قسم خود برای ماندن در صحنه تا آخرین نفس وفاداریم و همچنان با تنهای فرسوده ناشی از ماه ها کار پراسترس برای نجات عزیزان همشهریمان و کاهش مرگ و میر و نیز کاهش رنج بیماری شان، همه توانمان را بکار خواهیم بست.

بهرامی گفت: امروز روز جوشش غیرت ملی و مذهبی است ، امروز و در این ایام عزاداری امامی که جان خود و خانواده را برای جامعه خویش یکسره به میدان آورد ، میدان برای جهادی بزرگ برای تک تک همشهریانمان باز است.

شرایط سخت و بحرانی کرونا در رامسر/نیازمند کمک نیروی انسانی و مالی هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 19 =