کد خبر : 276127
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

برنامه فعالیت مراکز انتقال خون استان تهران در تعطیلات پیش رو

برنامه فعالیت مراکز انتقال خون استان تهران در تعطیلات پیش رو

برنامه مراکز انتقال خون فعال تهران در روزهای تعطیل و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اعلام شد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان تهران، مراکز اهدای خون در روزهای تعطیل  پیش رو در ۲۵، ۲۶، ۲۹و ۳۰ مرداد به شرح زیر فعال خواهد بود:

– مرکز جامع وصال از ساعت ۸ صبح تا ۲۰:۳۰، مرکز جامع منطقه ۵ (ستاری) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز جامع منطقه ۴ (تهرانپارس) از ساعت ۹ تا ۱۶، مرکز منطقه ۲۰(شهر ری) از ساعت ۹ تا ۱۶

همچنین مراکز فعال اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی به شرح زیر است:

تاسوعا: مرکز جامع وصال، مرکز شهید چمن گل منطقه ۵، مرکز جامع شهید کریمی منطقه ۴ (تهرانپارس) و مرکزجامع شهید اسدی آذر منطقه ۲۰(شهر ری) از ساعت ۸ تا ۲۴، مرکز جامع شهید فیروزی منطقه یک و مراکز پیروزی، شهریار، و ورامین نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فعال است.

عاشورا: مرکز جامع وصال، مرکز شهید چمن گل منطقه ۵، مرکز جامع شهید کریمی منطقه ۴ (تهرانپارس) و مرکز جامع شهید اسدی آذر منطقه ۲۰(شهر ری) از ساعت ۷ تا ۲۴، و مرکز جامع شهید فیروزی منطقه یک، مراکز پیروزی، شهریار، و ورامین نیز از ساعت ۷ تا ۱۶ فعال است.

داوطلبان اهدای خون می توانند با ثبت نام در سامانه نوبت دهی به آدرس http://nobatdehi.ibto.ir زمان خلوت تری را برای اهدای خون و ادای نذر خود انتخاب و با نظم بیشتری اقدام به اهدا کنند.

گفتنی است پویش “نجات جان یک انسان نذر امسال من” از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در مراکز انتقال خون استان تهران در حال برگزاری است و پذیرای نذر خون و فراورده توسط شهروندان است.

برنامه فعالیت مراکز انتقال خون استان تهران در تعطیلات پیش رو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =