کد خبر : 276046
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

مسافران، ناقلان خاموش کرونا

مسافران، ناقلان خاموش کرونا

نام رامسر با توریست عجین شده اما با وجود شرایط خاص کرونا همچنان شاهد گردش مسافران آنهم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای سیاه کرونایی رامسر هستیم.

به گزارش عصرقائم، سراسر کشور مملو از بیماران کرونایی و تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از آن روز به روز درحال افزایش است.

در این بین حساسیت جامعه بخصوص مردم شهرستان توریستی رامسر نسبت به مسافران بسیار بالا رفته بطوری که یکی از اصلی ترین مطالبه آنان جلوگیری از ورود مسافران به این شهرستان است.

مردم معتقدند مسافران یکی از اصلی ترین عوامل کرونا هستند این درحالیست که ردیابی مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا نشان می‌دهد ۹۵ درصد آنان به دلیل شرکت در تجمعات و عدم استفاده از ماسک بوده است.

نام رامسر با توریست عجین شده و ورود مسافر طی ۲سال اخیر نسبت به گذشته کاهش چشم گیری داشته است اما با وجود شرایط خاص کرونا همچنان شاهد گردش مسافران آنهم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در رامسر هستیم.

اگرچه بستن ورودی یک شهر کاری بسیار حساس و پرمخاطره است و مسئولان محلی و حتی استانی نمیتوانند این مهم را عملیاتی کنند اما طبق اخبار موثق آنان در تلاشند ستاد ملی کرونا را نسبت به ایجاد محدودیت متقاعد کنند.

فیلم منتشر شده مربوط به پنج شنبه ۲۱مرداد همزمان با روزهای سیاه کرونایی رامسر است.

دانلود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =