کد خبر : 276066
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
-

جهاد اسلامی فلسطین: نتایج عملیات”شمشیر قدس” مقاومت را برای نبرد مصمم‌تر کرد

جهاد اسلامی فلسطین: نتایج عملیات”شمشیر قدس” مقاومت را برای نبرد مصمم‌تر کرد

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص شکست نظامی‌اش در غزه واکنش نشان داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، طارق سلمی، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد، آنچه رسانه‌ها در مورد شکست نظامی و امنیتی ارتش دشمن صهیونیستی در جریان نبرد شمشیر قدس گزارش دادند، موفقیت مقاومت و سطح آمادگی آن برای مقابله با متجاوزان و همچنین توانمندی‌ها و قابلیت‌ها و فهمیدن نقشه‌های دشمن صهیونیستی را نشان می‌دهد.

طارق سلمی همچنین تاکید کرد، گزارش‌هایی که برخی رسانه‌های عبری از آن پرده برداشتند دلیلی بر ناتوانی ارتش دشمن و محکومیت قاطع جنایت‌هایی است که در حق غیرنظامیان بی‌دفاع مرتکب می‌شود؛ جرایمی که با انگیزه‌ قتل و تلاش برای پوشاندن ناتوانی‌ و شکست ارتش و نیز دستیابی به یک تصویر پیروزی خیال انگیز انجام می‌گیرد.

وی در ادامه افزود، نتایجی که در نبرد شمشیر قدس محقق شد به عنوان یک افتخار باقی خواهند ماند و مقاومت را مصمم‌تر خواهد کرد تا فعالیت خود برای حفاظت از ملت، اراضی و مقدسات فلسطینی ادامه دهد و با هر تجاوزی در آینده مقابله کند.

طارق سلمی همچنین تصریح کرد: تروریسم اشغالگران،تجاوزات آن، محاصره و ممانعت از بازسازی غزه، در چارچوب تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست امنیتی و نظامی دشمن صهیونیستی در نبرد شمشیر قدس، فریب دادن ملت فلسطین و تحت فشار قرار دادن مقاومت است و ما هرگز در مقابل این تروریسم تسلیم نخواهیم شد و با آن مقابله خواهیم کرد.

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد، مقاومت هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد که از محاصره به عنوان ابزاری برای پنهان کردن شکست خود استفاده کند، زیرا محاصره تشدید تجاوز و تروریسم است.

جهاد اسلامی فلسطین: نتایج عملیات"شمشیر قدس" مقاومت را برای نبرد مصمم‌تر کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 9 =