کد خبر : 274255
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
-

تقویم ۱۴۰۰ فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان تصویب شد

تقویم ۱۴۰۰ فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان تصویب شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان امروز (یکشنبه) به ریاست مهدی علی نژاد معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان امروز (یکشنبه) به ریاست مهدی علی‌نژاد معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان، علیرضا رحیمی نماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و مهدی مستجاب‌الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیونها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به دلیل شرایط خاص کرونایی، روسای هیات‌های ورزشی جانبازان و معلولان به‌صورت وبیناری در مجمع حضور داشتند.

در ابتدای این مجمع محمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان گفت: در این دوره از بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب ۴۵ سهمیه در بخش زنان و مردان شدیم که از این تعداد ۲ نفر تیرانداز و یک نفر وزنه بردار به دلیل این که حدنصاب رکورد ورودی را برای اعزام کسب نکردند، با ۴۲ ورزشکار در پارالمپیک توکیو شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: با حمایت‌های خوب وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک امسال مشکلی از نظر بودجه برای برگزاری اردوها و پرداخت حقوق به ورزشکاران اعزامی نداشتیم.

در این جلسه گزارش ارایه شده از سوی رییس فدراسیون در خصوص تقویم ورزشی سال ۹۹ مورد بررسی و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس در سال ۹۹ در مجمع عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان ارایه شد و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

هادی رضایی نماینده کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به کمبود بودجه فدراسیون در سال جاری گفت: امسال بعد از بازی‌های پازالمپیک توکیو، بازی‌های پاراآسیایی جوانان، مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته و … را پیش رو داریم که بودجه امسال کافی نیست.

علی‌نژاد در پاسخ به هادی رضایی گفت: بودجه امسال فدراسیون نسبت به سال ۹۸ دو برابر شده است که هادی رضایی در این خصوص تاکید کرد که اگر بودجه فدراسیون سه برابر هم شود، کافی نیست و باز هم با کمبود بودجه مواجه هستیم.

در ادامه پس از ارایه گزارش از سوی محمدشروین اسبقیان، مواردی را که رییس فدراسیون درباره تقویم ورزشی ۱۴۰۰ ارایه داده بود، بررسی و این تقویم توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

مهدی علی‌نژاد در پایان این مجمع، فدراسیون جانبازان‌و معلولان را یکی از فدراسیون‌های موفق عنوان کرد و افزود: این فدراسیون در میادین مختلف همواره موفق عمل کرده و پرچم ایران را به اهتزاز در آورده است، امیدوارم با حمایت های انجام شده نشاط و شادی را با موفقیت های خود در پارالمپیک به ارمغان بیاورند.

وی افزود: فضای فدراسیون جانبازان و معلولین با توجه به تقدس و معنویتی که دارد، با سایر فدراسیون های ورزشی متفاوت است، یکی از وظایف جدی دولت ها این است که برای افراد دارای معلولیت شرایط خوبی را آماده کنند.

علی نژاد خاطرنشان کرد: آماده هستیم تا از تاسیس مجموعه‌های ورزشی مخصوص معلولان در استان‌ها حمایت کنیم تا این مجموعه‌ها را در اختیار استان‌ها قرار دهیم.

معاون وزیر ور پایان گفت: امیدوارم شاهد توفیقات خوبی در آخر دولت باشیم، هر چند ورزشکاران ما وقتی سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک را کسب می‌کنند یعنی قهرمان هستند.

تقویم ۱۴۰۰ فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان تصویب شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =