کد خبر : 273553
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند مقام‌های دولت بایدن و نه رئیس جمهور کشور را اداره می‌کنند

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند مقام‌های دولت بایدن و نه رئیس جمهور کشور را اداره می‌کنند

براساس نظرسنجی ملی، اکثر مردم آمریکا باور دارند که این مقام‌های دولت بایدن هستند که مستقیما دستورکار و سیاست این کشور را هدایت می‌کنند، نه شخص جو بایدن.

به گزارش عصرقائم، به نقل از یاهونیوز، ۵۷ درصد از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی “کنوانسیون اقدام دولت‌ها-ترافالگار گروپ” گفتند که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به طور کامل وظایفش را انجام نمی‌دهد. ۳۶ درصد گفتند اطمینان دارند او تمام سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها را هدایت می‌کند.

این نظرسنجی از اختلاف بین ایدئولوژی‌های سیاسی حکایت دارد؛ حدود ۵۹ درصد رای‌دهندگان دموکرات گفتند بایدن مسوول این دولت است و ۳۲ درصد گفتند او مسوول نیست.

۸۴ درصد از رای‌دهندگان جمهوریخواه معتقدند بایدن به طور کامل وظایف ریاست جمهوری خود را انجام نمی‌دهد. تنها یازده درصد جمهوریخواهان باور دارند که او تمام سیاست‌ها را هدایت می‌کند. ۵۸ درصد از رای‌دهندگان مستقل گفتند باور ندارند بایدن به طور کامل مسوولیت‌هایش را انجام دهد، ۳۶ درصد با آن مخالفت کردند.

حدود ۱۰ درصد دموکرات‌ها و ۵ درصد جمهوریخواهان و رای‌دهندگان مستقل پاسخ دادند که “اطمینان ندارند” بایدن در حال اداره این دولت باشد.

به گفته مارک مکلر، رئیس اقدام کنوانسیون دولت‌ها، نتایج این نظرسنجی ثابت میکند که مردم آمریکا تمایل دارند تا از وضعیت جسمانی و روانی بایدن اطلاعات کسب کنند. این نظرسنجی از ۲۳ تا ۲۵ ژوئن بین ۱۰۸۶ شرکت‌کننده با حاشیه خطای مثبت و منفی ۲.۹۷ درصد انجام شد.

اکثر آمریکایی‌ها معتقدند مقام‌های دولت بایدن و نه رئیس جمهور کشور را اداره می‌کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =