کد خبر : 273456
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
-

اجرای طرح محدودیت تردد در ورودی‌های مازندران

اجرای طرح محدودیت تردد در ورودی‌های مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش ابتلا و بستری‌شدگان کرونایی در مازندران گفت: طرح محدودیت تردد در ورودی‌های استان اجرا می‌شود.

به گزارش عصرقائم، هادی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونای کشور و استان مازندران طرح محدودیت کرونایی از زمان آغاز محدودیت‌ها در طول ماه‌های اخیر در ورودی‌های استان اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط اخیر و افزایش آمار ابتلا و بستری شدگان کرونایی در استان مازندران و متعاقب آن دستور اکید ستاد کرونا، محدودیت‌هایی با توجه به شرایط قرمز و نارنجی کرونایی در ۵ نقطه ورودی استان مازندران اجرا می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اهمیت جلوگیری از ورود خودروهای پلاک‌های غیر بومی در مبادی ورودی استان،گفت: از ورود خودروهای پلاک‌های غیر بومی که فاقد مجوز تردد باشند جلوگیری می‌شود.

عبادی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ هزار و ۸۷۲ دستگاه اعمال قانون و ۱۳ هزار و ۱۶ دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته نیز ۶۱۴ خودرو جریمه و ۱۵۱ خودرو نیز له مبداء خود بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری در شرایط فعلی به جریمه های یک میلیونی در شهر های قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی در شهرهای نارنجی اشاره کرد و افزود: اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در در مبادی ورودی استان مازندران در حال اجرا بوده و دوربین‌های کنترل ترافیک نیز پلاک‌های غیربومی را درج و ضبط می‌کنند.

اجرای طرح محدودیت تردد در ورودی‌های مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =