کد خبر : 273283
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

راهنمای خرید پیانوی یاماها YAMAHA

راهنمای خرید پیانوی یاماها YAMAHA

برند یاماها پیانوهای خود را در انواع مختلف طراحی و تولید می‌کند. هرکدام از این پیانوها دارای مزایایی جهت استفاده هنرجویان خواهد بود. با این‌حال جهت بررسی قیمت و خرید پیانوی یاماها شما باید نکات مهمی را مدنظر قرار دهید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام دلشاد موزیک، هنگام خرید پیانو به موضوع قیمت بسنده نکرده و عوامل مهم دیگری را نیز مدنظر خود قرار دهید. به‌طور مثال نوع چوب به‌کاررفته در بدنه،   کیفیت طراحی و عملکرد آن را نیز بررسی کرده و با یک فرد متخصص مشورت کنید.

پیانوی یاماها

یاماها به‌عنوان یک برند ساخت پیانوهای مختلف از پرفروش‌ترین برندها در بازار است. هنرجویان به‌صورت مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از پیانوهای یاماها بهره‌مند شود.

انواع پیانو یاماها

یاماها به‌مانند دیگر برندها پیانوهای خود را در انواع مختلفی جهت ارائه طراحی و تولید می‌کند. گستردگی مدل‌های پیانو یاماها به‌گونه‌ای هستند که مدل‌های بسیار ارزان جهت دکور گرفته تا طراحی و مدل‌های فوق‌العاده جهت استفاده هنرجویان حرفه‌ای در دسترس شما قرار دارند.

جهت خرید پیانو موردنظر خود با بررسی انواع پیانو یاماها گزینه موردنیاز را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه دو مدل از مهمتری پیانوهای یاماها را معرفی می‌کنیم.

معرفی پیانوی  Yamaha YDP-144 Rosewood

پیانوی Yamaha YDP-144 Rosewood حس و صدای واقعی یک پیانو را به شما ارائه می‌دهد و تجربه‌ای فوق العاده را برای شما رقم می‌زند. یاماها در این پیانو از سیستم سمپلینگ پیشرفته‌اش استفاده کرده تا صدای غنی گرند پیانوی پرچم دار ۹′ CFX در اختیار شما قرار بگیرد.

زمانی که از پدال استفاده می‌کنید، ویژگی Damper Resonance به صورت دیجیتالی عمق تُن صدای یک پیانوی آکوستیک را بازتولید می‌کند؛ همچنین ریورب‌های باکیفیت، صدای ساز زدن در محیط‌های مختلف را برای شما شبیه‌سازی می‌کند.

ظاهر کلاسیک پیانوی YDP-144 Rosewood کاملا مناسب خانه‌ها و آموزشگاه‌ها خواهد بود، هنرجویان و اساتید موسیقی هم از رکوردر آن-بورد این پیانو بهره خواهند برد. اگر به دنبال یک پیانوی دیجیتال فوق العاده با قیمتی مناسب هستید Yamaha YDP-144 Rosewood  انتخاب مناسبی برای شماست.

YDP-144 R به شکلی فوق العاده طبیعی به لمس انگشتان شما واکنش نشان می‌دهد و صدای پرحجم و درخشان یک گرند پیانو را به اتاق شما می‌آورد.  کیبورد سنگین Graded Hammer هم به شما کمک می‌کند قدرت انگشتان و تکنیک‌هایتان را بهبود دهید تا در صورتی که بعدا بخواهید از یک پیانوی آکوستیک استفاده کنید هیچ مشکلی نداشته باشید.

معرفی پیانو یاماها YDP 164 

پیانو YDP 164 ، یکی از بهترین پیانوهای دیجیتال یاماها برای هنر آموزان و نوازندگان مبتدی و متوسط است. به دلیل اینکه این پیانو هم مانند مدل قبلی خود  YDP-163  از قابلیت‌های فراوان و مهمی پشتیبانی می‌نماید.

داشتن ۸۸ کلاویه استاندارد با روکش عاج مصنوعی، باعث شده تا جذب رطوبت را به حداکثر مقدار ممکن برساند. در نتیجه هنگام تمرین‌ها و اجراهای طولانی مدت، از زیر انگشتان عرق کرده‌تان، سر نخواهد خورد. اکشن این کلاویه ها از نوع چکش سنگین درجه‌بندی شده است و کلاویه های آن از سمت راست به چپ، تدریجا سنگین‌تر می‌شود.

در مدل YDP 164  علاوه بر تنظیم صداهای تولید شده از طریق ۳ پدال، امکان تنظیم میزان و دقت صدا در هدفون نیز پیش‌بینی گردیده است. با اتصال این پیانو از طریق تبلت یا گوشی به نرم افزار SMARTPIANIST   میتوان از قابلیت‌های گسترده این نرم افزار بهره‌مند شد و با دنیای جدید و خلاقانه Yamaha بیشتر آشنا شد.

پیانو دیجیتال یاماها YDP-164 صدایی غنی و متعادل را در هر سطح صدائی که شما برای نواختن آن انتخاب می‌کنید، حفظ می‌کند. کنترل هوشمند صوتی هوشمند (IAC) تعادل باس و سوپرانو را به صورت خودکار تنظیم می‌کند تا بازیکنان بتوانند حتی در یک حجم کم نیز از صدای کامل لذت ببرند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پیانو یاماها

اگر قصد خرید پیانو را دارید بهتر است قبل از رفتن به فروشگاه خودتان اطلاعات کافی را به دست بیاورید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. پیانو نسبت به بسیاری از سازها گران‌تر است و خرید پیانو در واقع یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت است. این ساز طول عمر زیادی دارد.

ازجمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت پیانو یاماها می‌توان ‌به استفاده از چوب موردنظر در ساخت آن اشاره کرد. هرکدام از این گزینه تا می‌توانند در قیمت پیانو یاماها مؤثر باشند.

مدل‌های پیانو یاماها به گونه‌ی هستند که با تفاوت قیمت در ساخت همراه خواهد بود. هرکدام از این مدل‌ها می‌تواند پاسخگوی نیازهای هنرجویان در رده‌های آماتور تا حرفه‌ای باشند.

اگر قصد خرید یک پیانوی ارزان را دارید ابتدا یک پیانو دیواری بخرید و بعد از مدتی اگر به ادامه آموزش پیانو علاقه داشتید می‌توانید یک پیانوی حرفه‌ای‌تر بخرید.

از یک فروشنده معتبر و با تجربه خرید کنید. اگر برای سرگرمی می‌خواهید از پیانو استفاده کنید یک پیانوی دیجیتال برای شما می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

خرید پیانو یاماها از فروشگاه دلشاد موزیک

همواره تأکید می‌شود جهت خرید انواع دستگاه‌های موسیقی و سازها به یک مرکز خرید معتبر مراجعه کنید. سازها به دلیل گستردگی خاصی که دارند باید به صورت کاملاً حرفه‌ای طراحی و تولید شوند. همچنین جهت خرید باید با آگاهی کامل از نوع ساز، برند سازنده، کیفیت صدا و متریال به کار رفته در ساخت ساز اقدام به خرید ساز مورد نیاز کنید.

ما در فروشگاه دلشاد موزیک با ارائه انواع پیانوهای موجود در بازار به شما خدمات متنوعی عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید با خرید پیانو یاماها از فروشگاه دلشاد موزیک از داشتن یک پیانو باکیفیت بالا و متناسب با نیاز خود بهره‌مند شوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 17 =