کد خبر : 272805
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
-

ویژگی‌های یک رپرتاژآگهی خوب

ویژگی‌های یک رپرتاژآگهی خوب

آنچه صاحبان کسب و کار به عنوان محتوای یک رپرتاژ ارایه می‌دهند در واقع یک سرمایه‌ است، پس باید تمام تلاش خود را بکنند که این سرمایه برگشت‌پذیر باشد. راز برگشت‌پذیری آن هم تاثیرگذاری و جذاب بودن این محتوا است تا برند در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

به گزارش عصرقائم، سئوکاران و کارشناس بازاریابی همواره بر این اصل معتقدند که کیفیت یک رپرتاژآگهی ضامن تاثیرگذاری آن است و مخاطبان بیشتری را مجاب می‌کند تا بخواهند از خدمات یا محصولات یک برند استفاده کنند.

ایسنا سعی دارد تا به جهت کمک به صاحبان کسب و کار برای دیده شدن بیشتر، نکاتی را جهت نوشتن یک محتوای خوب ارائه دهد.

قدم اول نوشتن یک محتوای باکیفیت آشنایی با قوانین سئو و بازاریابی است که معمولا این آشنایی با آموختن حد مناسبی از مهارت‌های خبرنگاری به دست می‌آید، سپس چهار نکته کلیدی به شما برای نوشتن رپرتاژآگهی موردنظرتان کمک می‌کند.

تیتر جذاب؛ عامل اشتیاق مخاطب

تیتر باید جذاب باشد تا مخاطب را تحریک کند به سراغ آن برود. تیتر همچنین باید خلاصه‌ای جامع از محتوای متن باشد نه کمی بیشتر و نه کمتر، چرا که تیترهای اغراق‌آمیز مخاطب را گول می‌زند.

متن باید روشن و روان باشد

رعایت اصول نگارشی به روان و یکدست بودن متن کمک می‌کند، همچنین علاوه بر اینکه متن باید نیاز مخاطبان را در بر بگیرد نباید در آن از کلمات ناواضح یا تخصصی استفاده کرد چرا که متن باید مخاطب را تشویق کند آن را به پایان برساند.

اهمیت سئو و کلمات کلیدی

رعایت سئو محتوا باعث می‌شود موتورهای جستجو ارزش بیشتری به متن ببخشند، رعایت سئو شامل حفظ توازن کلمات کلیدی در متن هم می‌شود، همچنین توجه به کلمات کلیدی مشابه سبب می‌شود تا رشته‌ای کلمات کلیدی در متن به وجود بیاید و گوگل از آن استقبال کند.

بک‌لینک‌ها؛ مهم‌ترین نکته در انتشار رپرتاژآگهی

انکر تکست‌ها، عباراتی هستند که لینک وب‌سایت شما روی آن‌ها قرار می‌گیرد و کاربران فقط با یک کلیک روی آن‌ها به وبسایت شما هدایت می‌شوند، این هایپر لینک‌های درون‌متنی باید هوشمندانه انتخاب شوند تا کار خود را به درستی انجام دهند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌ بر بیش از ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌ و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار می‌توانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شماره‌های ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شماره‌ی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.

ویژگی‌های یک رپرتاژآگهی خوب

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 10 =