کد خبر : 272596
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

ساکت الهامی استعفاء داد!

ساکت الهامی استعفاء داد!

سرمربی نساجی در اعتراض به عدم اعلام رای توسط کمیته استیناف از سمت خود استعفاء کرد.

به گزارش عصرقائم، ساکت الهامی که نتایج درخشانی همراه با نساجی مازندران کسب کرده بود، در پایان دیدار با پیکان از سمت خود استعفاء داد.

وی در کنفرانس خبری پس از این دیدار اعلام کرد تا زمانی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای دیدار پیکان و سایپا را تغییر ندهد، دیگر به سمت خود در سرمربیگری نساجی برنمی‌گردد.

الهامی که سال گذشته در نخستین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر موفق شد تراکتور را به قهرمانی در جام حذفی برساند، امسال پس از هفته هجدهم هدایت نساجی مازندران را عهده‌دار شد و به غیر از دو باخت مقابل پرسپولیس و سپاهان، در پنج دیدار برابر سایپا، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، فولاد و ماشین‌سازی به برتری رسید که این روند امروز ادامه پیدا نکرد و با باخت آنها همراه بود.

چرا رای را صادر نمی کنند؟!

مدیرعامل نساجی مازندران نیز مانند مدیرعامل ذوب آهن خواهان صدور رای دیدار سایپا و پیکان شد.

ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران که تیمش با نتیجه یک بر صفر مغلوب پیکان شد، در انتهای مسابقه با انتقاد از قطعی برق ورزشگاه وطنی اینطور حرف هایش را آغاز کرد: در این هوای گرم رختکن تیم ما برق و آب نداشته. کولر نداشته. واقعا زشت نیست. از دو ماه قبل می دانستیم که بازی داریم. قبل از بازی به آقای رنگرز (مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران) زنگ زدم و گفتم برق ورزشگاه قطع است. به هر حال باختیم و نمی خواهیم توجیه کنیم و شرمنده هواداران هستیم ولی جبران می کنیم.

وی سپس در واکنش به استعفای ساکت الهامی در اعتراض به عدم اعلام رای کمیته استیناف در مورد دیدار سایپا و پیکان بیان کرد:حق دارد. آقا ۵۰ روز است که تیمش در استرس قرار دارد. چرا رای صادر نمی شود؟ چه اتفاقی افتاده که این رای صادر نمی شود؟ مگر نگفتند هفته اول رای صادر می شود. آقای یک رای است و هر چه هست اعلام کنید و تیم را از استرس بیرون بیاورید.

مدیرعامل نساجی مازندران در واکنش به اینکه استعفای ساکت الهامی مورد قبول قرار خواهد گرفت یا خیر تاکید کرد: نخیر آقا. ما ممنون دار ایشان هستیم. ساکت الهامی این تیم را نجات داده است.

سیف الله پور در واکنش به این موضوع که قاطعانه استعفا داده، اضافه کرد: ببینید ناراحت است. مهدی تارتار هم ناراحت است. باید به آنها حق بدهیم. الان یک جنگ نابرابر است. چرا رای صادر نمی شود. به هیچ عنوان این استعفا قبول نمی شود. آقای الهامی ناراحت است، چون فدراسیون همه را در آمپاس گذاشته است.

وی در پایان صحبت هایش از خبرنگاران دعوت کرد که به رختکن نساجی بروند و گرمای هوا را خودشان لمس کنند؛ گرمایی که به دلیل قطعی برق ایجاد شده است.

ساکت الهامی استعفاء داد!/سیف‌الله‌پور: استعفا را قبول نمی‌کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =