کد خبر : 272417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

آمل صدرنشین وضعیت قرمز کرونایی در مازندران

آمل صدرنشین وضعیت قرمز کرونایی در مازندران

آمل همیشه در قرمز کرونایی صدرنشین است و این در حالیست که بقیه شهرها وضعیت بهتری دارند ، اما امار ها نشان که نشان می دهد، کرونا دست بر دار نیست و موج پنجم با شدت و هیبت بیشتری به سوی مازندران می تازد.

به گزارش عصرقائم، اردیبهشت ماه موج چهارم کرونا با تمام خبرهای بد و ناگوارش تمام شد، تعداد بستری ها کاهش یافت و روند خوبی در حال طی شدن بود که با شروع مراسمات بدون هیچ گونه پروتکل نوید روزهای قرمز برای آمل بود.

سایه شوم  وضعیت قرمز که با دیدن افتتاحیه ها، متینگ ها آن را بر سر مازندران و آمل احساس می کردیم، اما وضعیت به اینجا ختم نمی‌شود، در ییلاقات خبری از کرونا نیست، ترافیک خودروهای در اخر هفته نوید دورهمی های خانوادگی دارد که مجالی برای خودنمایی کروناست و پر واضح است که عادی انگاری چه در دورهمی های خانوادگی تعداد بیماران رو به افزایش یافته است بطوری که به گفته سخنگوی علوم پزشکی مازندران در مدت سه روز تعداد بیماران کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ۲۱۴ نفر به ۲۷۶ نفر رسیدند و حدود ۲۹ درصد افزایش یافت و سیر صعودی در پیش گرفت.

آمل همیشه در قرمز کرونایی  صدرنشین است و این در حالیست که بقیه شهرها وضعیت بهتری دارند ، اما امار ها نشان که نشان می‌دهد، کرونا دست بر دار نیست و موج پنجم با شدت بیشتری به سوی مازندران می تازد.

پاشنه اشیل این وضعیت چیست، تنها چیزی که به ذهن می رسد عادی سازی جامعه است که هر بار روندکاهشی را در پیش گرفتیم کمی بعد پیک دیگری گریبانگیرمان شده است.

علیرضا شریعت، فرماندار آمل در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به  بستری ۹۰  بیمار کرونایی در امل گفت: ۷۲ نفر از شهروندان املی و مابقی غیر املی هستند، وضعیت این شهرستان قرمز شده است.

وی با بیان اینکه  تعداد بیمارانسرپایی رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: روزانه  ۱۵۴ نفر ویزیت سرپایی می شوند که عدد خوبی نیست و نگران کننده است.

فرماندار امل در خصوص وجود کرونای آفریقایی و پیشرفته کرونا در آمل بیان کرد: چند روز فوتی نداریم، اما افزایش آمار نگران کننده است، از نوع جهش یافته موردی تا کنون مشاهده نشده است، امیدواریم مثل پیک های گذشته نشود شرایط رنگبندی تغییر  کند و با رعایت پرتکل ها به شرایط خوبی برگردیم.

وی به رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک تاکید کرد و افزود: مردم همچنان باید توصیه ها را جدی بگیرند و موارد بهداشتی را رعایت کنند، از جامعه انتظار می رود مانند گذشته رفتار کنند و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات ضروری مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

مانند موج دوم که امل به بستری ۴۰۰ بیمار رسیده بود ، امیدواریم ان شرایط سخت دوباره تکرار جدای از این معین بودن بیمارستان امل هم مزید بر علت شده که بیماران کرونایی را بیشتر از شهرهای اطراف بدانند در حالی که به گفته مسئولین این شهرستان بیشترین امار بیماران کرونایی در بیمارستان های امل خود املی ها هستند.

۲ هزار و ۵۰۰ تخت در بیمارستان های دولتی مازندران قرار دارند و امارها نشان از افزایش بیماران در این بیمارستان هاست.

آمل صدرنشین وضعیت قرمز کرونایی در مازندران/ تعداد بیماران ستری به مرز ۳ رقمی رسید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =