کد خبر : 272213
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب

بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب

یازدهمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش به صورت آنلاین و با موضوع «نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب» برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این نشست درتاریخ ۸ تیرماه با موضوع «نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب» و با حضور صدف رضائی، کارآفرین و تولیدکننده حوزه مد و لباس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه، ۸ تیرماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به آدرس http://instagram.com/jdmod.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک و حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانوده، معاونت فرهنگی وزات علوم، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری های نرم و هویت ساز و به دبیری امین مختاری، ۱ تا ۵ مرداد ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.

بررسی نگاهی نو به مفاهیم حوزه عفاف و حجاب
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 6 =