کد خبر : 271651
تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
-

همدردی مدیران ۲ خبرگزاری با ایسنا و ایرنا

همدردی مدیران ۲ خبرگزاری با ایسنا و ایرنا

مدیران خبرگزاری‌های «تسنیم» و «صدای افغان» در پیام‌های جداگانه‌ای به مدیرعامل ایسنا، درگذشت ناگهانی خبرنگار این خبرگزاری در پی حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند.

به گزارش عصرقائم، مجید قلی‌زاده ـ مدیرعامل خبرگزاری تسنیم ـ در پی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده، جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا در این حادثه را به علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا و محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی تسلیت گفت.

قلی زاده در پیام تسلیت خود نوشت: خبر درگذشت ناگهانی و بسیار تلخ سرکار خانم مهشاد کریمی خبرنگار گرامی ایسنا و سرکار خانم ریحانه یاسینی خبرنگار گرامی ایرنا در سانحه رانندگی‌ در نقده داغ بزرگی بر دل جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از خبرنگاران و مدیران و کارکنان خبرگزاری تسنیم این ضایعه بسیار غم‌انگیز را به جنابعالی، خبرنگاران و مدیران و کارکنان خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و بویژه به خانواده‌های متوفیان تسلیت عرض می‌کنم و در این دهه کرامت با عنایت امام رضا(ع) برای آنان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل مسالت دارم. همکارانتان در خبرگزاری تسنیم را در غم خود شریک بدانید.

همچنین سیدعیسی حسینی مزاری ـ رییس کل خبرگزاری صدای افغان (آوا) ـ با ابراز تاسف از این حادثه، در بخشی از پیام تسلیت خود آورده است:

«ما در خبرگزاری صدای افغان غم از دست دادن خواهران . برادران خبرنگار را با گوشت و پوست خود لمس کرده‌ایم، به‌خصوص ۹ خبرنگار شهید حمله تروریستی دی ماه ۹۶ گروه داعش به دفتر مرکزی این خبرگزایر در کابل، به همین دلیل، در مورد جان باختن دو بانوی خبرنگرا خبرگزاری های ایرنا و ایسنا، از صمیم قلب به مدیرعاملان، سردبیران و دبیران، همکاران و خبرنگاران این دو رسانه فعال و همیشه در صحنه هم‌دردی می کنیم.»

همدردی مدیران ۲ خبرگزاری با ایسنا و ایرنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک − یک =