کد خبر : 271664
تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
-

همدردی مجمع نیروهای خط امام با بازماندگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

همدردی مجمع نیروهای خط امام با بازماندگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

مجمع نیروهای خط امام در پی جان‌باختن خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول نسبت به شرایط سخت فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، با همکاری اعضای این صنف، چاره‌ای عاجل و ثمربخش بیندیشند.

به گزارش عصرقائم، متن بیانیه “مجمع نیروهای خط امام” به شرح زیر است:

«إنا لله و إنا إلیه راجعون

حادثه سقوط اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و درگذشت مظلومانه خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی و مجروحیت ده‌ها تن دیگر از همکاران ایشان، اندوه بزرگی را بر دل‌ها نشاند.

این ضایعه بار دیگر شرایط سخت و ناایمن فعالیت اصحاب رسانه را به تصویر کشید که محصول بی‌مسئولیتی‌ها و سوءمدیریت‌ها و قانون‌گریزی‌ها در دستگاه‌های مربوطه است.

این تشکل، ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار و عرض تسلیت به جامعۀ رسانه‌ای، از خداوند متعال برای این دو عزیز از دست رفته، رحمت واسعه و برای مجروحان، شفای عاجل مسئلت داریم.

انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول برای التیامِ بخش اندکی از این اندوه و در انجام وظیفه قانونی و اخلاقی خود، ضمن رسیدگی دقیق به علل بروز این حادثه و محاکمه افراد دخیل در آن، برای پایان دادن به شرایط سخت فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، با همکاری اعضای این صنف، چاره‌ای عاجل و ثمربخش بیندیشند.»

همدردی مجمع نیروهای خط امام با بازماندگان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 13 =