کد خبر : 271684
تاریخ انتشار : جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
-

منتخبان شورای شهر در راه انقلاب و معیارهای امام و رهبری گام بردارند

منتخبان شورای شهر در راه انقلاب و معیارهای امام و رهبری گام بردارند

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به انتخابات شورای شهر و مجلس خبرگان رهبری، افزود: جناح سیاسی و حزب، عزیزان شورای شهر را دچار خطا نکند و برای رسیدن به فلاح در راه انقلاب و معیارهای امام و رهبری گام بردارند.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب با بیان اینکه ما یک حقیقتی را در گستره وسیع به فراموشی سپردیم و آن است که همه چیز در این عالم محکوم به فناست، اظهار کرد: فنا به معنای گم‌شدن و حل شدن است، انسان در این عالم، فانی می‌شود نه اینکه معدوم شود.‌ روح و جسم انسان تا نقطه شروع فنا یعنی قبر، جدا نمی‌شوند.

وی به روایتی از پیامبر اسلام، به احوالات یا وحشت‌های قبر اشاره کرد و گفت: در روایتی پیامبر فرمودند: قبر هر روز انسان را با پنج مورد ندا می‌دهد، ای مردم من خانه تنهایی‌ام با خودت انیس بیاور، خانه تاریکی‌ام چراغ بیاور،خانه خاکی‌ام با خودت فرش بیاور، خانه نداری‌ام با خودت سرمایه بیاور، خانه مارهای سمی‌ام با خودت پادزهر بیاور.
امام‌جمعه موقت زیراب درمورد راه حل این وضعیت قبر به فرموده پیامبر، افزود: پیامبر فرمودند: نجات از تنهایی قبر، تلاوت قرآن. چراغ قبر، نماز شب. فرش قبر، عمل صالح. سرمایه قبر، توحید و پادزهر قبر، صدقه است.
این مسئول به انتخابات هفته گذشته اشاره و خاطرنشان کرد:زمان به سرعت می‌گذرد و باید صدقه جاریه به جای گذاشت.ضمن تبریک به منتخبین شورای شهر، می‌دانیم شهر ما مشکل زیرساختی دارد، به فکر زیرساخت شهر باشید و بدانید هر اتفاق مطلوبی در سایه اتحاد و یکپارچگی رقم می‌خورد.
قبادیان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از روز شنبه مسائلی را بیان کردند و مشارکت را زیر سوال بردند،باید پاسخ قاطعی به آنان داد. کسانی که ۸ سال و ۴ سال پیش می‌گفتند، هرگاه کلید وارد قفل شود، گشایش ایجاد می‌شود، مذاکره با آمریکا را راه نجات کشور می‌دانستند.می‌گفتند شما زبان دنیا را بلد نیستید. ۸ سال کشور را معطل مذاکره با آمریکا کردند. آمریکایی که حتی داروی بیماران پروانه‌ای را تحریم کرد.
وی افزود: همین ۴۹ درصدی که به پای صندوق رای آمدند، حتی آرای باطله انداختند، برای نظام آمدند. باید پای تک تک اینان را که بعد این همه ذلت و مشکلات به ندای رهبری لبیک گفتند، بوسید.
امام‌جمعه موقت زیراب تاکید کرد: باید مطالبه‌گری صحیح، منطقی و به‌هنگام داشته باشیم. ما جبهه انقلاب، همان‌طور که این ۸سال مطالبه‌گری داشتیم، در ۴سال پیش رو هم خواهیم داشت.
این مسئول گفت: متاسفانه عده‌ای هنوز حکم ستادی بیرون می‌دهند و می‌گویند انجام وظیفه کردیم، وظیفه این است که ۴ سال آینده بگویند با مطالبه به نقطه مطلوب رسیدیم.
قبادیان با اشاره به انتخابات شورای شهر و مجلس خبرگان رهبری، افزود: ان‌شا‌ء‌الله جناح سیاسی و حزب، عزیزان شورای شهر را دچار خطا نکند و برای رسیدن به فلاح در راه انقلاب و معیارهای امام و رهبری گام بردارند.
وی ادامه داد: برخی گمان می‌کنند مجلس خبرگان فقط یکبار به درد می‌خورد اما اینگونه نیست.سایه مقام معظم رهبری مستدام باد اما این عزیزان برای مطالبه حقوق امت حزب‌الله و مردم، زبان گویا باشند.
امام‌جمعه موقت زیراب ضمن عرض تسلیت حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس به جامعه خبری کشور و همچنین سرباز وظیفه ناجا، با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، خاطرنشان کرد: عرض خداقوت به زحمت‌کشان نیروی انتظامی و دایره مبارزه با موادمخدر به مناسبت روز مبارزه با موادمخدر دارم.شهادت دکتر بهشتی را نیز پیش رو داریم که الگوی بی‌نظیر و کم‌نظیر جمهوری اسلامی بود.
این مسئول در پایان گفت: روز مبارزه با سلاح شیمیایی و همچنین آزادسازی مهران و روز صنعت و معدن را پیش رو داریم.متاسفانه در سوادکوه در بُعد معدن، بنا به دلایلی دچار چالش‌هایی شدیم که امیدواریم با تدابیری جدید و مدون مسائل را به سرانجام برسانیم.
 
منتخبان شورای شهر در راه انقلاب و معیارهای امام و رهبری گام بردارند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 13 =