کد خبر : 271524
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
-

ماجدی: گل‌گهر از تیم‌های ثروتمند کشور است

ماجدی: گل‌گهر از تیم‌های ثروتمند کشور است

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش از خط دفاعی مستحکمی برخوردار است.

به گزارش عصرقائم، فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم گل‌گهر پس از تیم سپاهان، ثروتمندترین تیم کشور است و پشتیبانی مالی خوبی برخوردار است. ما چند بازی گل‌گهر را بررسی کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را پیدا کردیم و با توجه به این موارد امیدوارم بتوانیم یک استراتژی خوب را پیاده کنیم و با تمرکز و با تلاش بیشتری که به کار می‌گیریم، بتوانیم پیروز میدان باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر گل‌گهر سیرجان در جاشگاه چهارم جدول قرار دارد و امیدوار به کسب سهمیه است. این تیم در نیم فصل خود را تقویت کرده است و در بازی پیش‌رو دو تیم برای پیروزی به میدان می‌روند. استقلال محکوم به پیروزی است و بازیکنان استقلال هم‌قسم شدند پیروز میدان باشند و هواداران را خوشحال کنند.

ماجدی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: خط دفاع ما بسیار مستحکم است و هماهنگی‌های لازم روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم خط دفاعی ما جلوی حملات گل‌گهر را بگیرد و ما را پیروز میدان کند.

او درباره محروم و مصدوم تیمش خاطرنشان کرد: وریا غفوری و رشید مظاهری یک آسیب‌دیددگی جزئی دارند که با تلاش کادر پزشکی در تلاش هستیم آمادگی لازم را به دست بیاورند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره حضور اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه گفت: من دباره هیات مدیره صحبتی نمی کنم اما امیدوارم هیات مدیره بتواند آرامش را به استقلال برگرداند و بار سنگین کادر فنی را کم کند.

ماجدی در پایان درباره داور بازی تیمش مقابل گل‌گهر تاکید کرد: ما از آقای زاهدی‌فر می‌خواهیم یک قضاوت عادلانه داشته باشند و بازیکنان هم همکاری لازم را داشته باشند تا همه چیز به درستی پیش برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − دو =