کد خبر : 271506
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

الهویی: امیدوارم در بازی مقابل استقلال عدالت رعایت شود

الهویی: امیدوارم در بازی مقابل استقلال عدالت رعایت شود

مربی تیم فوتبال گل‌گهر ابراز امیدواری کرد که تیم داوری در بازی تیمش مقابل استقلال، “عدالت را رعایت کند.”

به گزارش عصرقائم، سعید الهویی، مربی تیم فوتبال گلگهر در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال یک تیم خوب و با کیفیت و با کادر فنی و کادر مدیریت خوبی است و موفقیت‌های زیادی دارد. نباید فراموش کنیم ما هم تیم گل‌گهر هستیم؛ تیمی که با سبک خاص آقای قلعه‌نویی به موفقیت‌های بزرگی رسیده است. امیدوارم همین کیفیت را مقابل استقلال داشته باشیم. ما باید با تمرکز کافی به میدان برویم و کمترین اشتباه را داشته باشیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم. در بازی پیش رو، شرایط سختی در انتظار ماست و امیدوارم کادر داوری هم عملکرد خوبی داشته باشد. شعار ما این بود که ما از کادر داوری عدالت می‌خواهیم اما الان درخواست ما از مسئولان فدراسیون این است که VAR هر چه سریع‌تر به فوتبال ما بیاید چون این سیستم حلقه گمشده فوتبال ایران است و می‌تواند عدالت بهتر برقرار شود.

او ادامه داد: استقلال، تراکتور، فولاد و گل‌گهر جایگاه در جدول دارند که می‌توانند به موقعیت بهتری برسند و موفق به کسب سهمیه آسیایی شوند. بازی پیش‌رو سه امتیازی است و بعد از آن ۶ بازی دیگر در پیش داریم. هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین می‌شوند اما بازی‌های دیگری هم در پیش داریم و تنها به بازی مقابل استقلال به چشم یک بازی ۳ امتیازی نگاه می‌کنیم.

الهویی درباره ساختار دفاعی تیم استقلال گفت: ساختار، قابل احترام است اما باخت ما را در بازی رفت نباید به ساختار دفاعی استقلال ربط داد چون در بازی رفت ما یکی از بهترین عملکردهای دروازه‌بانی را از رشید مظاهری شاهد بودیم و فکر می‌کنم حق ما در آن بازی پیروزی بود. ما در آن بازی تمرکز لازم را نداشتیم و می‌خواهیم در بازی برگشت تمرکز بیشتری داشته باشیم و نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

مربی گل‌گهر درباره تقابل تیم‌های امیرقلعه‌نویی مقابل تیم استقلال گفت: این تقابل‌ها همیشه جذابیت‌های خودش را داشته است و یک بخش مهم آن تفکرات آقای قلعه‌نویی است و ایشان زیبایی‌های بازی را فدای نتیجه نمی‌کند. ایشان همیشه یک جمله معروف دارد که می‌گوید من ترجیح می‌دهم ۳ بر ۲ ببرم تا اینکه یک بر صفر پیروز شوم. این بازی جذابیتش بیشتر از بازی‌های دیگر لیگ خواهد بود.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: ما هیچ محروم و مصدومی نداریم و امروز هم تمرین خواهیم داشت و برای بازی مقابل استقلال نفرات را انتخاب خواهیم کرد.

مربی گل‌گهر درباره داور بازی تیمش مقابل استقلال گفت: برای داور این بازی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم عدالت رعایت شود و یک از رسانه‌ها هم همین مساله را می‌خواهم و امیدوارم تیمی که باهوش‌تر و با کیفیت‌تر باشد، برنده این بازی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 9 =