کد خبر : 271013
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۰
-

روشی سریع که شدت علائم تب یونجه را کاهش می دهد

روشی سریع که شدت علائم تب یونجه را کاهش می دهد

مسئول بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: شستشوی بینی با آب نمک یا استعمال اندکی وازلین در داخل بینی شدت علایم تب یونجه را کاهش می دهد.

به گزارش عصرقائم، مسئول بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: شستشوی بینی با آب نمک یا استعمال اندکی وازلین در داخل بینی شدت علایم تب یونجه را کاهش می دهد.

روح الله یزدانی اظهار کرد: تب یونجه بیشتر در بهار و تابستان شیوع دارد و معمولاً ناشی از واکنش در برابر گرده گل ها، گیاهان و درختان است.

وی بیان کرد: به منظور اجتناب از گرده گیاهان، به زمان گرده افشانی گیاهان و تعداد گرده ها توجه داشته باشید و درصورتی که تعداد آنها زیاد است تا حد امکان در منزل بمانید و برای جلوگیری از ورود گرده گیاهان به چشم ها، عینک آفتابی به چشم بزنید.

یزدانی میزان گرده ها را در اواسط صبح و اوایل شب در بالاترین حد دانست و گفت: در این زمان ها حتما در و پنجره اتاق خواب را ببنید و وقتی داخل خودرو نشسته اید شیشه ها را بالا بکشید.

وی خاطرنشان کرد: از رفتن به مکان هایی مثل پارک ها یا مزارع بخصوص در اوایل شب که تعداد زیادی گرده بر روی زمین ریخته است خودداری کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 7 =