کد خبر : 271106
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
-

دور دوم سفرهای استانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود

دور دوم سفرهای استانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: در حال حاضر دور اول سفر به تمام استان‌های کشور انجام شده و در دور دوم این سفرها نیز تاکنون به ۲ استان سفر داشته‌ایم و معاونین بنیاد نیز به‌صورت جداگانه سفرهای استانی را انجام می‌دهند.

به گزارش عصرقائم، مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه ۳۱ خرداد در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از حضور مردم در انتخابات گفت: تلاش‌های زیادی از سوی دشمنان برای مأیوس کردن مردم کشورمان صورت گرفته بود و مشکل بیماری کرونا هم باعث مشکلاتی در زمینه حضور مردم در صحنه شد، اما با عنایت اهل بیت (ع) شاهد بودیم تمام این توطئه‌ها ناموفق بودند.
وی افزود: دولت دوازدهم هم رو به پایان است اما این مسئله نباید تأثیری بر فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بگذارد و مسیر خدمت در این نهاد باید با قدرت و جدیت ادامه پیدا کند. خوشبختانه انسجام و نظم خوبی در بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد و جلسات شورای معاونین، نشست‌های خبری، سفرهای استانی و همایش‌ها و کنگره‌ها بدون وقفه برگزار شده‌اند. در حال حاضر دور اول سفر به تمام استان‌های کشور انجام شده و در دور دوم نیز تاکنون به ۲ استان سفر داشته‌ایم و معاونین بنیاد نیز به‌صورت جداگانه سفرهای استانی را انجام می‌دهند.
معاون رییس جمهور خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را از نعمات بزرگی دانست که ممکن است در مسیر خدمت نصیب افراد شود و گفت: باید از تمام لحظات این دوران استفاده کنیم تا بتوانیم رضایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را به دست بیاوریم و رضایت این عزیزان توشه آخرت ما خواهد بود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تشریح بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در ماه‌های اخیر پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =