کد خبر : 270851
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
-

نکو: در پیشگاه مردم سنگ اندازی ها پذیرفته نیست

نکو: در پیشگاه مردم سنگ اندازی ها پذیرفته نیست

یک فعال سیاسی گفت: در پیشگاه مردم سنگ اندازی ها پذیرفته نیست، هر چند که انتقاد سازنده می تواند موضوع مهمی برای پیشبرد اهداف کشور باشد.

به گزارش عصرقائم، ابراهیم نکو در گفت و گو ، اظهار کرد: ضمن تبریک به مقام معظم رهبری که با رهنمودهای سازنده و راهگشای شان موجب شور و نشاط و حضور قابل ستایش مردم شدند، به همه کاندیداهای محترم این دوره از رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری خسته نباشید می گویم. همچنین صمیمانه به ملت بزرگ ایران که در ۲۸ خرداد حماسه دیگری آفریدند و در چهار حوزه خبرگان رهبری، شوراهای شهر و روستا، ریاست جمهوری و مجلس با اقتدار حضور پیدا کردند، تبریک می گویم.

وی ادامه داد: این پیروزی موجب سرافکندگی دشمنان امت شهید پرور و مقتدر شده است. از رئیس جمهور منتخب انتظار می رود با همان اقتداری که در قوه قضاییه داشتند به مبارزه با فساد در دولت هم بپردازد و با مدیران نالایق برخورد کنند.

این نماینده سابق مجلس گفت: فارغ از دیدگاه های سیاسی افراد، گروه های سیاسی و جناح ها باید نتیجه حاصل شده را مغتنم شمارد. اگر فردی از سوی سیاسیون و تلاشگران سیاسی با رئیس جمهور بنای ناسازگاری داشته باشد، اولین آسیب آن به جامعه خواهد خورد و مردم متضرر می شوند و بهانه ای به دست دشمنان ایران می رسد.

وی ادامه داد: امروز کسانی که بخواهند در جهت خدمت رسانی به مردم سنگ اندازی کنند نه تنها دوستان مردم نیستند، بلکه از دشمنان این مردم محسوب می شودند. جناح ها و کاندیداهایی که رای نیاوردند باید همه تلاش خود را برای کمک به دولت آینده بکنند تا مشکلات کلان کشور ازجمله تحریم ها در حوزه سیاست خارجی و اشتغال جوانان در حوزه اقتصاد برطرف شود.

نکو گفت: در پیشگاه مردم سنگ اندازی ها پذیرفته نیست، هرچند که انتقاد سازنده می تواند موضوع مهمی برای پیشبرد اهداف کشور باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 12 =